خوشحالی لوییس انریکه از جدایی نیمار

سرمربی تیم پاریسن ژرمن از این که نیمار این تیم را ترک کرده خوشحال است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اوضاع در پاریس در آستانه بازی فرداشب پاری‌سن‌ژرمن با تولوز در هفته دوم لیگ یک آرام‌تر از پیش‌فصل شده است، به خصوص که لوئیس انریکه از بازگشت کیلیان امباپه و اضافه شدن عثمان دمبله به تمرینات خوشحال است.

انریکه در نشست خبری پیش از بازی با تولوز گفت: امباپه و دمبله، هر دو در دسترس هستند و برای شروع بازی خود در لیگ یک با تولوز آماده خواهند بود.

امباپه که هنوز با توجه به عدم تمدید قرارداد، وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست، یک روز پس از کنار گذاشته‌شدن از لیست بازی پی‌اس‌جی با لوریان در هفته اول لیگ فرانسه، به تمرینات این تیم بازگشت.

بهترین گلزن لیگ در پنج فصل گذشته، تساوی بدون گل پاری‌سن‌ژرمن با لوریان را از روی سکوها در کنار دمبله بازیکن جدید تیم پاریسی تماشا کرد.

انریکه گفت: کیلیان در فرم بسیار خوبی است، او تمایل زیادی دارد. وضعیت روحی بسیار خوبی دارد. من بسیار خوشحالم که بازیکنی در کلاس جهانی مانند کیلیان دارم.

سرمربی اسپانیایی پی‌اس‌جی درباره دمبله هم گفت که این بازیکن فرانسوی «از همان دقیقه اول» آماده بازی خواهد بود.

البته او همچنین اذعان کرد که باشگاه باید خط حمله را تقویت کند. پاری‌سن‌ژرمن در فصل نقل‌وانتقالات، لیونل مسی را با انتقال رایگان به اینترمیامی از دست داد، در حالی که نیمار جونیور، بازیکن رکورددار جهان، با حدود ۹۰ میلیون یورو به باشگاه الهلال عربستان پیوست.

انریکه با توجه به از دست دادن دو بازیکن اصلی هجومی، اضافه کرد: ما هنوز باید خط حمله را تقویت کنیم زیرا این منطقه‌ای است که کمترین جذب نیرو را داشتیم.

وی درباره جدایی نیمار گفت: فکر می‌کنم این یک تصمیم مطلوب برای همه بود. می‌خواهم از او به خاطر رفتاری که از زمان ورودم نشان داد، تشکر کنم. او بازیکنی در سطح جهانی است و برای او آرزوی موفقیت دارم.

انریکه همچنین گفت که هنوز کاپیتان تیم را انتخاب نکرده و این تصمیم را به بازیکنان واگذار کرده است.

وی افزود: خیلی ساده است، من کاپیتان را انتخاب نمی کنم، بازیکنان انتخاب می‌کنند. آنها چهار کاپیتان را انتخاب خواهند کرد و این چیزی است که توسط بازیکنان تعریف می‌شود، نه مربی، من می‌خواهم او (هرکسی که بازیکنان انتخاب می‌کنند) کاپیتان آنها باشد نه کاپیتان من.

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که مارکینیوش، مدافع این تیم در فصل جدید همچنان به عنوان کاپیتان اول بازوبند را بر بازو خواهد بست.

دیدگاه تان را بنویسید