اعتراف لیونل مسی: دوست نداشتم به پاریس بروم/ نبردن توپ طلا برایم مهم نیست

لیونل مسی اعلام کرد اگر به توپ طلای هشتم نرسد برای او اهمیتی ندارد چرا که جام جهانی و جوایز فردی را مهم تر می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیونل مسی، در پایان فصل 23-2022 به حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد. ستاره آرژانتینی با قهرمان فرانسه تمدید نکرد و به جای بازگشت به بارسلونا یا پذیرفتن پیشنهاد نجومی الهلال ترجیح داد فوتبال خود را در آرامش MLS و باشگاه اینترمیامی ادامه دهد.

مسی روز 26 تیر به صورت رسمی به هواداران اینترمیامی معرفی شد و طی 6 بازی توانسته 9 گل برای تیم جدیدش به ثمر برساند. او امروز در اولین نشست خبری بعد از حضورش در MLS حضور پیدا کرد که در ادامه می خوانید:

پیشرفت قابل توجه آمریکایی‌ها

تیم‌های آمریکایی نشان داده‌اند که می‌توانند در سطح بسیار بالایی بازی کنند و با تیم‌های مکزیکی رقابت کنند.

جام جهانی راضی‌ام کرد

توپ طلا در بین جوایز فردی بسیار مهم است ولی کسب قهرمانی در جام جهانی چیزی بود که من در دوران حرفه‌ای کم داشتم. به همین دلیل بعد از جام جهانی قطر کمتر به این جایزه فکر می‌کنم. حالا در اینترمیامی اهداف متفاوتی دارم که به آنها فکر می‌کنم.

شانس کسب هشتمین توپ طلا؟!

اگر به دستش بیاورم خوب است و اگر هم نه هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد! تقریبا همه چیز را برده‌ام و الان می‌خواهم سرگرم شوم. توپ طلا جایزه بسیار مهمی است، اما من بیشتر به جوایز گروهی اهمیت می‌دهم..

4iwesgiy

تفاوت دو انتقال آخر!

انتقال از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن سخت بود، اما از پاریس به میامی قضیه متفاوت بود و من از آن خوشحالم. رفتن  به پاریس چیزی نبود که من می‌خواستم چون دوست نداشتم بارسا را ترک کنم. ولی الان در میامی شرایط خوبی دارم.

توانایی قهرمان شدن را داریم

شاید عجیب باشد که تیم ما به فینال راه یافته است (لیگز کاپ) اما اینترمیامی کاملا خود را برای کسب عنوان قهرمانی آماده کرده و در خود توان انجام چنین کاری را می‌بینیم.

1911337

تصمیم به حضور در فوتبال آمریکا

تصمیم من با ابهامات زیادی همراه بود. این تصمیم را به کمک همسرم گرفتم و فرزندانم هم در آن نقش داشتند. به میامی آمده‌ام تا از فوتبال لذت ببرم و حالا بعد از مدت کوتاهی که اینجا هستم از تصمیمی که گرفته‌ام خوشحالم.

حضور در اولین فینال با اینترمیامی

از رسیدن به فینال خوشحال هستیم و تلاش می‌کنیم تا در این دیدار هم پیروز شویم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. واقعیتش این است که شاید کسی فکر نمی‌کرد که ما به فینال برسیم، اما با اشتیاق و انگیزه بالا تلاش کردیم و این تلاش با صعود به فینال نتیجه داد.

دیدگاه تان را بنویسید