جی پلاس

جام جهانی زنان ۲۰۲۳| کامبک سوئد در روز توقف فرانسه

تیم فوتبال زنان سوئد در جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا و نیوزلند توانست شکست را به برد تبدیل کند و فرانسه در کسب پیروزی ناکام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: در چهارمین روز جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ سوئد و هلند با شکست حریفانشان توانستند این رقابت ها را با پیروزی شروع کنند. در گروه G سوئد به مصاف آفریقای جنوبی رفت و با نتیجه ۲ بر یک حریفش را مغلوب کرد. گل نخست این دیدار را بر خلاف انتظار آفریقای جنوبی به ثمر رساند. ماگیا در دقیقه ۴۸ گلزنی کرد. 

سوئد که تیم برتر میدان بود به حملاتش ادامه داد و توانست شکست را به پیروزی تبدیل کند. رولفو در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی رساند و در دقیقه ۹۰ آیلستد نتیجه را ۲ بر یک کرد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

هلند و پرتغال در گروه E برابر هم قرار گرفتند. نارنجی ها با گل فان در گراگت در دقیقه ۱۳ پیش افتادند و نتیجه را حفظ کردند تا مانند آمریکا سه امتیازی شوند. پرتغال در نیمه اول بازی ضعیفی به نمایش گذاشت و تنها در دقایق پایانی توانست کمی دروازه حریف را تهدید کند.

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در گروه F فرانسه به مصاف جامائیکا رفت که این دیدار بدون گل تمام شد. آبی ها با وجود این که از شروع بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند. بازیکنان فرانسه در ضربات پایانی بی دقت بودند و اغلب ضرباتشان در چارچوب نبود. در وقت های اضافه شاو، بازیکن آفریقای جنوبی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. جامائیکا اولین امتیاز خود را در تاریخ جام جهانی کسب کرد.

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

دیدگاه تان را بنویسید