جام جهانی زنان ۲۰۲۳

ژاپن جشنواره گل به راه انداخت/آمریکا و انگلیس پیروز شدند

در سومین روز جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ ژاپن، آمریکا و انگلیس توانستند حریفانشان را شکست دهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: در ادامه بازی های مرحله گروهی جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ آمریکا، انگلیس، ژاپن و دانمارک پیروز شدند. در نخستین بازی آمریکا و ویتنام در گروه E برابر هم قرار گرفتند. مدافع عنوان قهرمانی به آسانی حریف آسیایی اش را با سه گل شکست داد. 

سوفیا اسمیت ستاره بازی بود. مهاجم تیم ملی آمریکا در دقایق ۱۴ و ۴۵ دبل کرد و همچنین به لیندزی هوران در دقیقه ۷۷ پاس گل داد. الکس مورگان در نیمه اول فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی داشت که نتوانست ضربه اش را به گل تبدیل کند. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در دومین دیدار امروز (شنبه) ژاپن به مصاف زامبیا رفت و جشنواره گل به راه انداخت. سامورایی ها پنج بار دروازه حریف آفریقایی شان را باز کردند. هیناتا میازاوا در دقایق پایانی نیمه اول نخستین گل تیمش را به ثمر رساند. او در نیمه دوم دبل کرد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

دیگر گل های ژاپن را مینا تاناکا، یون اندو و ریکو اوئکی (از روی نقطه پنالتی) وارد دروازه حریفشان کردند. در لحظات پایانی بازی داور دروازه‌بان زامبیا را به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج کرد. زامبیا بازی ضعیفی به نمایش گذاشت و حتی نتوانست یک شوت به سمت دروازه ژاپن بزند. 

انگلیس در گروه D برابر هائیتی قرار گرفت و به سختی توانست با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد. تک گل شیرها را جورجیا استنوی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. هائیتی چند فرصت گل داشت اما از آن ها بهره ای نبرد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در دیگر دیدار این گروه دانمارک به مصاف چین رفت و با یک گل پیروز شد. تک گل بازی را ونسگارد در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید