جی پلاس

پیروزی آسان اسپانیا و سوییس در جام جهانی فوتبال زنان

تیم فوتبال زنان اسپانیا و سوییس جام جهانی ۲۰۲۳ را با پیروزی آغاز کردند و به آسانی حریفانشان را شکست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: در روز دوم جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ اسپانیا و سوییس توانستند حریفان خود را شکست دهند. در اولین دیدار از گروه B کانادا به مصاف نیجریه رفت. نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه ۵۱ داور یک پنالتی به نفع کانادا اعلام کرد اما سینکلر نتوانست آن را به گل تبدیل کند. ننادوزیه این ضربه را مهار کرد. دروازه‌بان نیجریه با درخشش درون دروازه اجازه نداد توپی وارد دروازه اش شود و بهترین بازیکن زمین شد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در دقایق پایانی این دیدار دبورا آبیدون، بازیکن نیجریه به دلیل خطای خطرناک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و نخستین اخراجی جام لقب گرفت. این بازی با تساوی بدون گل تمام شد. 

در گروه A سوییس برابر فیلیپین قرار گرفت و با دو گل پیروز شد. باخمن گل نخست بازی را از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند. در نیمه دوم پیوبل گل دوم تیمش را وارد دروازه فیلیپین کرد تا سوییس به لطف تفاضل گل بهتر در صدر گروه قرار بگیرد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

اسپانیا و کاستاریکا نخستین دیدار گروه C را برگزار کردند. قرمزها کاملا تیم برتر میدان بود و از ابتدا توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند. حملات این تیم در دقیقه ۲۱ به نتیجه رسید و کمپو به اشتباه دروازه کاستاریکا را باز کرد تا اولین گل به خودی جام نیز به ثبت برسد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

اسپانیا دو دقیقه بعد توسط بونماتی به گل دوم دست یافت. در دقیقه ۲۷ گونسالس نتیجه را ۳ بر صفر کرد. در ادامه داور یک پنالتی به نفع اسپانیا اعلام کرد که ارموسو نتوانست آن را به گل تبدیل کند. حملات قرمزها در نیمه دوم هم ادامه داشت اما تیرک و مهارهای دروازه‌بان کاستاریکا اجازه نداد پیروزی اسپانیا پرگل تر شود. بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید