سکوت بیرانوند شبانه شکست؛ در آستانه تصمیمی دشوار قرارم دادند!

بیرو در استوری اینستاگرامش پیامی خطاب به هواداران پرسپولیس منتشر کرد و نوشت: خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در روزهای اخیر در کانون اصلی نقل و انتقالات فوتبال ایران قرار دارد و مذاکره او با استقلال جنجال زیادی ایجاد کرده است.

او در اولین واکنش نسبت به این قضایا در استوری اینستاگرام خود نوشت:

امروز که پرده ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده، همه می توانند ببینند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخاب هایم به مسائل مالی اهمیت داده ام یانه. حالا با وجدان آسوده رو به هواداران پرسپولیس می گویم: من با قلبم ماندم و در کنار هم تیمی هایم برای سربلندی تیم جنگیدم. امروز اما  دلخورم چون بی مهری دیده ام. خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده اند. می خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد. حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند. امیدوارم درکم کنید.

 

photo_2023-07-05_00-49-51

  • عشقو پولیس ارسالی در

    فعلا که همه چی برای ما هواداران مبهم هست....
    نمیدونیم حق با کدوم طرف هست...
    آیاحق با درویش هست چون بیرانوند باید کمی بخاطر باشگاه وهواراداران صبوری می‌کرد و عجله نمی‌کرد تا مابقی پولش پرداخت بششه وهمینطور اینکه با استقلال هم گفتگو کردی فکر میکنم حق با درویش هست ؟؟ ...
    یا حق با بیرانوند هست که با وصفی که نیاز به پول داشت باشگاه به نوتیس هایش جواب ن نداد ودرضمن اینکه سال های آخر فوتبالش هست حق داشت که تقاضای پول بیشتری کند؟؟
    ...فعلا واقعا سر دوراهی هستیم که چه کسی محق تر هست

دیدگاه تان را بنویسید