سرمربی فرانسه: نبود بازیکنان و مربی ایران نا امید کننده است

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه می گوید تیمش به پیروزی مقابل ایران نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 3 بامداد چهارشنبه 14 تیر ماه به مصاف فرانسه خواهد رفت. آندره جیانی سرمربی تیم فرانسه درخصوص این دیدار اظهار کرد: فردا مسابقه سختی پیش رو خواهیم داشت به این دلیل که رقابت‌های لیگ ملت‌هاست و بهترین بازیکنان و تیم‌های جهان در این مسابقات حضور دارند البته کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم فردا در مسابقه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو  تیم خواهد بود.

وی افزود: درست است که تیم شما کامل نیست اما این اهمیتی ندارد. مهم ترین موضوع این است که تیم و کار گروهی تعیین کننده‌تر از بازیکن است.

جیانی با تاکید بر اهمیت مسابقه با ایران در لیگ ملت‌ها تصریح کرد: این مسابقه برای فرانسه بسیار اهمیت دارد چرا که ما یک فرصت بزرگ داریم تا در این مسابقه مهم بازی خوبی داشته باشیم. نیازمند پیروزی هستیم و شانس اندکی برای صعود داریم. باید در تمام چهار مسابقه خود پیروز شویم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید