مصطفی کارخانه: 4 برد می خواهیم

مشاور فنی تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد 4 پیروزی در دور سوم حاصل شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مصطفی کارخانه درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: بعد از دو هفته اول در ژاپن و دوم در هلند، تیم شرایط خوبی دارد و ریکاوری ذهنی شده است. با شناختی که از بازیکنان و تمام کادر فنی دارم می‌دانم که تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. قطعاً باید تلاش بیشتری انجام دهیم، کیفیت خودمان را بالا ببریم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با اراده قوی به هفته پیش رو برویم و تیم ملی والیبال ایران نیز مصمم است. هیچکس نمی‌خواهد بازنده باشد. من اینجا در کنار تیم هستم و می‌بینم که کادر فنی با سیستم و برنامه با آنها کار می‌کند. بازیکنان شایسته ایران تمام سعی خود را انجام می‌دهند و امیدوارم که از این به بعد تلاش آن‌ها مضاعف شود.

مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: باید امیدوارانه به تلاش خود ادامه دهیم و همچنان شانس داریم. یک مقدار دشوار است اما امیدوارم در این هفته که در آمریکا بازی داریم، چهار پیروزی در آناهایم کسب کنیم تا شرایط بهتر شود که شرمنده مردم نباشیم و بهترین نتیجه ممکن را در این هفته بگیریم.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 18 تیرماه جاری در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در آناهایم به ترتیب به مصاف فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید