در گفت و گو با جی پلاس

کارشناس والیبال: اگر به همین روال پیش برویم روز به روز کارمان سخت تر می‌شود

کارشناس والیبال ایران اعتقاد دارد برای هفته اول و دوم لیگ ملت‌ها می‌توانستیم بازیکنان بهتری را انتخاب کنیم و از هفت بازی انجام شده تا الان ترکیب اصلی تیم ملی هنوز مشخص نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران روز گذشته با نتیجه 3 بر 0 مقابل آمریکا شکست خورد.

عباسعلی میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار کرد: هر ایرانی قلبش برای تیم‌های ملی‌اش می‌تپد اما برای ادامه نباید مماشات کنیم. واقعیت‌ها باید گفته شود تا ایرادها در هفته‌های آینده رفع شده و نتایج بهتری به دست بیاوریم. احساس می‌کنم برای هفته اول و دوم بازیکنان بهتری را می‌شد انتخاب کرد؛ از طرفی قبول داریم بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم تا بتواند پشتوانه انتخاب ترکیب اصلی تیم باشد. از هفت بازی که انجام دادیم تا الان هنوز ترکیب اصلی تیم مشخص نشده و این موضوع برای آینده هم مشکل ساز است چون بازیکنان در زمین سردرگم هستند و هیچ برنامه‌ای نمی‌بینیم که طبق آن پیش بروند.

او افزود: سرویس‌های ما هدفمند نیست درصورتی که یک بازیکن آمریکا به تنهایی دو تا سه برابر ما امتیاز سرویس گرفت. احساسم بر این است که کادر فنی باید یک بازنگری خیلی جدی داشته باشد تا در هفته آینده مشکلی نداشته باشیم. تا این لحظه به نظر من شکل تیمی خودمان را نداشتیم و یک تیم کامل روانه زمین مسابقه نکردیم. امیدوارم هم فدراسیون و هم کادر فنی یک برنامه برای ادامه کار داشته باشند چرا که تعصب و جنگندگی ایرانی ما همیشه ثابت کرده می‌توانیم در شرایط سخت راهی را بسازیم. هنوز فرصت برای کسب سهمیه المپیک داریم ولی اگر به همین روال پیش رویم روز به روز کارمان سخت تر می‌شود؛ ما قصد انتقاد سازنده داریم و نمی‌خواهیم حاشیه درست کنیم.

پیشکسوت والیبال ایران در ادامه گفت: قبول دارم که پوست اندازی تاوان دارد ولی فکر می‌کنم می‌توانستیم در پست پشت خط زن و دریافت قدرتی برنامه بهتری داشته باشیم که این اتفاق رخ نداده است.  ما میثم صالحی را بردیم و معنوی نژاد را خط زدیم پس باید وضعیت بهتر شود اما چرا از صالحی استفاده نشد؟ برای چه بازیکن می‌آوریم؟ اگر معنوی نژاد خط خورد پس باید تغییرات مثبتی ایجاد شود اما نشد.

عباسعلی میرحسینی در پایان گفت: امیدوارم بچه‌ها این شکست‌ها را فراموش کنند و به خودشان بیایند؛ هر چند هلند در کشور خودش است اما ما می‌توانیم این تیم را هم شکست بدهیم به شرطی که تیمی کامل باشیم و با برنامه وارد زمین شویم.

دیدگاه تان را بنویسید