چرا همیشه آدم های اشتباهی برای استقلال است؟/ نکونام حق دارد ناراحت شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم گفت: استقلال پیش از شروع لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و ‌همه نگران این تیم هستند و امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از ایسنا، علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم پیش از شروع لیگ برتر اظهار کرد: استقلال پیش از شروع لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و ‌همه نگران این تیم هستند و امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتر شود. مسائلی که پیش آمد باعث شد روند آماده شدن تیم به مشکل بخورد. از طرفی نتوانستند بازیکنانی را برای تقویت هرچه بهتر جذب کنند ضمن اینکه استقلال در حفظ مهره‌های کلیدی فصل قبل موفق نبود.

هنوز کمبود بازیکن وجود دارد

«نقل و انتقالات استقلال را مناسب دیدید؟» اکبرپور در این باره توضیح داد: باید قبول کنیم شرایط این تیم در نقل‌وانتقالات مناسب نبوده است و هنوز در خیلی از پست ها کمبود بازیکن وجود دارد. استقلال در بعضی از پست ها هنوز بازیکن جایگزین ندارد.تیم امسال نه اردویی داشته و نه تمرینات آنچنانی اما سال گذشته در اردوی ترکیه استقلال به بهترین شکل ممکن آماده شد.

وی درباره جدایی قایدی و محبی از استقلال افزود: محبی و قایدی دو بازیکن تاثیر گذار استقلال در فصل گذشته بودند که بیشترین گل‌های این تیم را در فصل پیشین زده بودند. باشگاه استقلال نباید اجازه جدایی این بازیکنان را می داد. البته این را هم باید بگویم که با توجه به رقم بالای رضایتنامه این بازیکنان عملا استقلال کاری هم نمی‌توانست انجام دهد زیرا پولی نداشت که به باشگاه‌های آن‌ها پرداخت کند.

چرا همیشه آدم‌های اشتباهی برای استقلال است؟ 

اکبرپور درباره تغییرات پیاپی مدیریت در باشگاه استقلال بیان کرد: این مساله واقعا جای تعجب دارد. چرا برای استقلال همیشه آدم‌های اشتباهی را انتخاب می‌کنند؟ به خاطر این تغییرات استقلال به این روز افتاده است. استقلال تیم بزرگی است و باید آدم‌های بزرگ به این باشگاه بیایند.

نکونام حق دارد ناراحت شود

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا نکونام در این تیم موفق خواهد شد یا خیر افزود: از لیست نفراتی که به باشگاه داد، هیچکدام جذب نشدند. چند روز دیگر قرار است لیگ شروع شود و نمی‌دانیم تیم چطور می‌خواهد بازی کند. نکونام حق دارد ناراحت شده و واکنش نشان دهد. او نگران تیمش است و باید جوابگوی هواداران درباره نتیجه‌گیری تیم باشد.

وی درباره گلایه نکونام با انتشار یک استوری از وضعیت باشگاه گفت: نکونام با کوهی از مشکلات دست به گریبان است و باید هم کارهای فنی را انجام بدهد، هم به دنبال جذب بازیکن باشد و هم حواشی را از تیم دور کند. بنابراین به حمایت مدیران استقلال نیاز دارد تا بتواند کار را با آرامش و به دور از حاشیه انجام دهد.

دیدگاه تان را بنویسید