لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳| لهستان ۳-۲ ایران

ایران بازی برده را مقابل لهستان از دست داد

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ ملت های والیبال، مقابل لهستان هم تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه هفته اول مرحله مقدماتی رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023، تیم های ملی والیبال لهستان و ایران از ساعت 12:30 به وقت تهران، در شهر ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با برتری 3-2 تیم ملی لهستان خاتمه یافت.

دو تیم تا قبل از این بازی یک بار در این مسابقات به میدان رفته بودند که لهستان توانسته بود فرانسه را شکست دهد و ایران هم در مقابل ژاپن بازی را واگذار کرده بود.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها 2023 با ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد ولی‌زاده، محمدجواد معنوی‌نژاد، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان بازی را آغاز کرد. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار با لباس قرمز در مقابل شاگردان نیکولا گربیچ در تیم لهستان که امروز سورمه ای پوشیده اند، به میدان رفتند.

 

لیگ ملت های والیبال 2023 تیم ملی والیبال ایران

 

ست اول؛ لهستان 23-25 ایران

ایران که به شدت به دنبال جبران شکست تلخ بازی اول بود، از همان ابتدا پا به پای تیم قدرت لهستان با این تیم به پیکار پرداخت و پا پس نکشید. در این ست، دریافت ها، آبشارها و دفاع، نقاط قوت تیم بهروز عطایی محسوب می شد و همین امر باعث شد تا لهستانی ها دچار چالشی سخت شوند و درنهایت ست اول را به تیم جوان ایران واگذار کنند. 

 

لیگ ملت های والیبال 2023 تیم ملی والیبال ایران و لهستان محمد ولی زاده

 

ست دوم؛ لهستان 23-25 ایران

در ست دوم هم درست مثل ست اول، ایران نمایش خوبی را از خود ارائه داد و در اکثر دقایق ست دوم، امتیاز بیشتری را نسبت به حریفش از آن خود کرد. نمایش کم اشتباه بازیکنان تیم ایران نظیر حاجی پور، وادی، معنوی نژاد و سیدمحمد موسوی باعث شد تا این ست هم دقیقا با همان نتیجه ست اول(25-23) به سود ایران خاتمه یابد تا شاگردان عطایی در آستانه کسب یک برد شیرین و مهم قرار بگیرند.

 

لیگ ملت های والیبال 2023 تیم والیبال لهستان کمیل سمنیوک

 

ست سوم؛ لهستان 25-21 ایران

در این ست، لهستان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، با تمام قوا وارد زمین شد و تلاش کرد تا ست های از دست رفته را جبران کند و از همان ابتدا توانست با ایجاد فاصله ای مطمئن، خیال خود را از پیروزی در ست سوم راحت کند. در سوی مقابل بهروز عطایی با به میدان فرستادن مجتبی شریفی تلاش کرد تا بتواند نتیجه را تغییر دهد اما درنهایت این لهستانی ها بودند که ست سوم را با نتیجه 25-21 به نفع خود خاتمه دادند تا کار به دست چهارم بکشد.

 

لیگ ملت های والیبال 2023 محمدرضا حضرت پور

 

ست چهارم؛ لهستان 25-15 ایران

لهستان عملکرد خوب خود در ست سوم را در ست چهارم هم حفظ کرد و توانست برتری خود را قاطعانه به ایران دیکته کند و با نمایشی بی نقص، این ست را هم به نفع خود رقم بزند و با رقم زدن یک بازگشت، کار را به ست پنجم بکشاند.

 

لیگ ملت های والیبال 2023 تیم ملی والیبال ایران و لهستان امین اسماعیل نژاد

 

ست پنجم؛ لهستان 15-13 ایران

در این ست باز هم این لهستان بود که بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توانست از ایران پیشی بگیرد. با این حال شاگردان عطایی توانستند در اواسط این ست به بازی برگردند و تا آخرین لحظه پا به پای لهستان امتیاز بگیرند اما درنهایت در امتیازات پایانی این لهستان بود که توانست کار را به نفع خود تمام کند و با تکمیل کردن کامبک خود، بازی را با نتیجه 3-2 ببرد.

 

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
ایران

0

3

ژاپن سه شنبه ۱۶ خرداد 14:10
ایران

2

3

لهستان پنج شنبه ۱۸ خرداد 12:30
ایران

 

 

چین شنبه ۲۰ خرداد 10:10
ایران

 

 

اسلوونی یکشنبه ۲۱ خرداد 7:10
ایران

 

 

آلمان سه شنبه ۳۰ خرداد 14:30
ایران

 

 

ایتالیا چهارشنبه ۳۱ خرداد 14:30
ایران

 

 

آمریکا جمعه ۲ تیر 18
ایران

 

 

هلند شنبه ۳ تیر 18:30
ایران

 

 

فرانسه چهارشنبه ۱۴ تیر 1
ایران

 

 

بلغارستان جمعه ۱۶ تیر 5
ایران

 

 

آرژانتین یکشنبه ۱۸ تیر 1:30
ایران

 

 

کوبا یکشنبه ۱۸ تیر 22

دیدگاه تان را بنویسید