سرگیجه کادرفنی برای انتخاب جانشین کامران قاسمپور!

به نظر می رسد کادرفنی کشتی آزاد قصد دارد از یک کشتی وزن 97 کیلوگرم برای جانشین احتمالی قاسمپور استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از برگزاری جام تختی کشتی آزاد به‌عنوان چهارمین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی، با نظر کادر فنی تیم ملی آزاد انتخابی چهار وزن 57، 70، 79 و 92 کیلوگرم به آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی موکول شد که با توجه به تصمیم مبین عظیمی برای همراهی تیم جوانان در مسابقات جهانی 2023، اعزام کامران قاسم‌پور به این رقابت‌ها نیز منتفی شد.

تسنیم نوشت: در ادامه قهرمان سال‌های 2021 و 2022 وزن 92 کیلوگرم جهان که از ناحیه کشاله ران مدت‌ها آسیب‌دیده بود، در تمرین تیم ملی مصدومیتش تشدید شد تا کادر فنی تیم ملی برای معرفی نفر دوم این وزن، تصمیم به اعزام مبین عظیمی و امیرحسین فیروزپور به این رقابت‌ها بگیرد.

هرچند نتیجه MRI و نظر تخصصی دکتر کیهانی این بود که کامران قاسم‌پور از یک ماه آینده می‌تواند به تشک بازگردد، اما کادر فنی نباید ریسک می‌کرد و تصمیم به معرفی نفر دوم این وزن گرفت.

اینطور که پیداست بار دیگر تغییری در فهرست تیم اعزامی ایجاد شده است و با توجه به نیاز تیم جوانان ایران به مبین عظیمی، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت امیرعلی آذرپیرا را در وزن 92 کیلوگرم به تورنمنت مجارستان اعزام کند، کشتی‌گیری که عنوان قهرمانی امیدهای جهان را در کارنامه دارد و در انتخابی جام تختی نیز برای رسیدن به دوبنده وزن 97 کیلوگرم تلاش کرد که در فینال این وزن مغلوب مجتبی گلیج شد. او در این سال‌ها به لحاظ وزنی قابلیت کشتی گرفتن در دو وزن 92 و 97 کیلوگرم را داشته است.

تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان 22 تا 25 تیر در بوداپست برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید