گلایه‌های قهرمان وزنه برداری المپیک در گفت و گو با جی پلاس: سراغی از من نمی‌گیرند

ملی پوش سابق وزنه برداری گفت: دوست دارم به وزنه برداری کشورم کمک کنم اما نمی‌دانم چرا علی رغم افتخاراتی که دارم کسی حالم را نمی‌پرسد و سراغم را نمی‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با ابراز ناراحتی و گلایه به دلیل کمک نگرفتن از او در کادر فنی تیم‌های ملی پایه گفت: من تمام صحبتم فقط این است که می خواهم بدانم معیاری که فدراسیون برای انتخاب کادر فنی تیم ملی پایه داشته چه بوده؟ به عنوان مثال من خودم از کسانی بودم که نواب نصیر شلال را برای تیم ملی بزرگسالان پیشنهاد دادم به خاطر اینکه هم قهرمان است؛ هم با توجه به جوان بودن فرصت خوبی به او داده شود. کوروش باقری را هم به خاطر رزومه خوبی که داشت پیشنهاد دادم.

قهرمان المپیک لندن افزود: خیلی‌ها در گذشته کارشان را انجام دادند و آن نتیجه‌ای که باید و شاید گرفته نشده است. الان سوال من این است که معیار انتخاب سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان چه بوده؟ من که این همه زحمت کشیدم و از لحاظ رزومه قهرمانی 95 درصد از کادر فنی فعلی بالاتر هستم هیچ تماس و پیشنهادی نداشتم. اگر معیار رزومه مربیگری است که البته من احترام خیلی زیادی برای هادی پانزوان قائل هستم اما دیدیم که در گذشته نتایج خیلی چشمگیری نداشت بنابراین چرا به من هم فرصت داده نشد؟

محمدپور در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: شاید من اولین نفری باشم که نقد فنی دارم و سوال می کنم که دلیل این انتخاب چیست؟ احساس می‌کنم انتخاب‌ها دارد سلیقه‌ای می‌شود. من با تمام اعضای فدراسیون دوست هستم و حرمت دوستی را نگه می‌دارم اما وقتی می‌بینم سراغی از من نمی‌گیرند گلایه مند می‌شوم. من این همه زحمت کشیدم و از نونهالی زیر دست مربیان بزرگی کار کردم و تجربه دار شدم؛ دوست دارم تا جایی که می‌توانم کمک کنم و وقتی می‌بینم کمکی نمی‌توانم کنم سوالم این است که چرا نباید از من هم استفاده شود؟ چرا نباید حالی از من پرسیده شود؟ امیدوارم پاسخ من را بدهند. ما همه منتقد فدراسیون قبلی بودیم که از قهرمانان استفاده نمی‌شود و الان هم احساس می‌کنم همان اتفاقات دارد تکرار می‌شود

دیدگاه تان را بنویسید