والیبالیست ایرانی در ترکیب مهمان ناخوانده فینال جام باشگاه های آسیا

معنوی نژاد همراه با جاکارتا اندونزی راهی فینال والیبال جام باشگاه های آسیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دومین بازی از نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا که به دلیل طولانی شدن بازی شهداب یزد و سانتوری سانبردز ژاپن با تأخیر آغاز شد، تیم جاکارتا بایانکارا پرسیسی اندونزی در یک بازی برتر در عین ناباوری همگان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد پلیس قطری بگذرد که تا نیمه‌نهایی شکستی را متحمل نشده و حتی موفق به برد در برابر شهداب شده بود.

جواد معنوی‌نژاد یکی از ستاره‌های تیم جاکارتا به همراه دائودی اوکوله اوگاندایی بود و حداقل در غیاب شهداب یزد در فینال یک ایرانی در این مرحله حضور خواهد داشت.

با این پیروزی موجی از شادی بین مردم والیبال‌دوست اندونزی به پا خواهد شد، در اندونزی و شهر جاکارتا والیبال‌دوستان زیادی وجود دارد و حالا این کشور برای اولین بار یک باشگاهش راهی فینال جام باشگاه‌های آسیا شده است. خوشحالی اندونزیایی‌ها می‌تواند با قهرمانی دوصد چندان شود؛ البته آنها باید تیم سانتوری سانبردز ژاپن را ببرند که در مرحله دوم گروهی به آنها باخته بودند.

آری گراسا، رییس فدراسیون جهانی والیبال، روی والیبال اندونزی حساب ویژه‌ای باز کرده است، او حتی اجازه حضور این کشور در چلنجر کاپ برای صعود و حضور در لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۴ را داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید