پیروزی شهداب در والیبال جام باشگاه‌های آسیا

شهداب یزد اولین گام در جام باشگاه ها آسیا را برد پشت سرگذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (یکشنبه 24 اردیبهشت ماه) به میزبانی بحرین آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم شهداب ایران به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور دارد و در نخستین روز این رقابت‌ها از ساعت 15: 15 به مصاف گاز جنوب نماینده کشور عراق رفت.

سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، میثم صالحی، محمد صادقی، رضا عابدینی و مسعود غلامی ترکیب آغاز کننده تیم شهداب در این دیدار را تشکیل دادند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو حضور داشت.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب شروع پرقدرتی داشتند و از همان ابتدای مسابقه اختلاف امتیاز با حریف را به سه امتیاز رساندند و در ادامه با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 14 و 25 بر 18 حریف را مغلوب خود کردند تا استارتی پرقدرت در این رقابت‌ها داشته باشند.

پیش از مسابقه دو تیم شهداب و گاز جنوب، تیم‌های بایانخونگور کروند جئو (مغولستان) و خایپیل (یمن) به مصاف هم رفتند و در این دیدار پنج سته نماینده کشور یمن سه بر دو حریف را شکست داد. در دیگر دیدارهای این روز تایچونگ بانک (چین‌تایپه) 3 بر صفر کام ایر(افغانستان) را مغلوب خود کرد.

تیم شهداب ایران فردا (دوشنبه 25 اردیبهشت ماه) از ساعت 12 به مصاف کام ایر نماینده افغانستان خواهد رفت.

دیدگاه تان را بنویسید