شهداب در نیمه نهایی والیبال جام باشگاه های آسیا

تیم شهداب ایران با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (پنج‌شنبه 28 اردیبهشت) در منامه آغاز شد.

تیم شهداب ایران در این مرحله و در گروه F به مصاف تیم‌های اسپورتینگ کویت و پلیس قطر می‌رود که نخستین بازی شهدابی‌ها در مرحله دوم عصر امروز برگزار شد.

در این مسابقه شاگردان محمدرضا تندروان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 20 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دادند تا صعودشان به جمع چهار تیم برتر مسابقات قطعی شود.

سعید معروف، امیر غفور، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، مسعود غلامی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو، ترکیب شروع کننده شهداب ایران در این مسابقه بودند.

هسین کینگ هائو از چین تایپه و نومینزول خویاگ از مغولستان به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار شهداب و نماینده کویت را برعهده داشتند.

صابر کاظمی بازیکن تیم اسپورتینگ کویت قبل از شروع این مسابقه از کادر فنی شهداب برای این بازی رخصت گرفت.

در دو دیدار مهم دیگر امروز تیم‌های جاکارتا بهایانگکارا پرسیسی (اندونزی) و سانتوری سانبردز (ژاپن) موفق به شکست حریفان خود شدند.

نماینده والیبال ایران ساعت 17 فردا (جمعه 29 اردیبهشت) در آخرین مسابقه مرحله دوم مسابقات به مصاف پلیس قطر خواهد رفت.

شهداب ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست گاز جنوب عراق، کام ایر افغانستان و تایچونگ بانک چین‌تایپه شده بود تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم مسابقات شود.

دیدگاه تان را بنویسید