منچستریونایتد به کسب سهمیه نزدیک شد/ لیورپول در آستانه وداع با اروپا

در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به پیروزی رسید و لیورپول متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل آخر لیگ برتر انگلیس در فصل 23-2022، عصر امروز (شنبه) 4 دیدار همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه پیروز شد و رقیب دیرینه‌اش لیورپول در خانه مساوی کرد.

منچستریونایتد که میهمان بورنموث بود، حریف رده چهاردهمی‌اش را به لطف گل دقیقه 9 کاسمیرو شکست داد و با کسب بیست‌و‌یکمین پیروزی‌اش در این فصل، 69 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد. شیاطین سرخ که یک بازی معوقه هم دارند، اکنون تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده چهارم جدول قرار دارند.

در ورزشگاه آنفیلد اما لیورپول در حالی که تا آخرین لحظات از میهمانش استون‌ویلا عقب بود، با گل دقیقه 89 روبرتو فیرمینو نتیجه را یک بر یک مساوی کرد. استون‌ویلا در این بازی با گل دقیقه 27 یاکوب رمزی از میزبان پیش افتاده بود. این نتیجه میان لیورپول رده پنجمی و منچستریونایتد 3 امتیاز فاصله انداخت و این در شرایطی است که لیورپولی‌ها یک بازی بیشتر انجام داده‌اند. به این ترتیب منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو با کسب تنها یک تساوی از دو بازی بعدی‌‌شان، دست لیورپول را از سهمیه لیگ قهرمانان کوتاه خواهند کرد.

در سایر بازی‌ها، اورتون بحران زده در خانه ولورهمپتون با زدن گلی در دقیقه دهم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با تساوی یک – یک عوض کرد. این تیم اکنون در حالی با 33 امتیاز در رده هفدهم باقی می‌ماند دو تیم پایین‌تر از آن یعنی لیدزیونایتد 31 امتیازی و لسترسیتی 30 امتیازی هر دو یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

در آخرین بازی هم نبرد خانگی فولام و کریستال پالاس با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

امشب از ساعت 20 به وقت تهران یک بازی دیگر در لیگ برتر برگزار می‌شود که در آن آرسنال رده‌ دومی میهمان ناتینگهام فارست است.

 

دیدگاه تان را بنویسید