ادامه روزهای سیاه لیورپول/ برد نزدیک منچستر در شب جنجالی

در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول باز هم شکستی سنگین را متحمل و منچستر یونایتد موفق به ثبت یک برد نزدیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد. گل های منچستر در این بازی را فرناندز و رشفورد به ثمر رساندند و تگ کل حریف را شولوپ وارد دروازه قرمزها کرد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که در دقیقه 68 کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، با هیوز درگیر شد. در حالیکه بازیکنان کریستال پالاس به شدت اعتراض کرده و معتقد بودند کاسمیرو باید اخراج شود چرا که با دستهایش گلوی بازیکن این تیم را گرفته است داور برای بررسی بیشتر صحنه به کنار زمین رفت. در بازگشت او کارت قرمز را مقابل کاسمیرو گرفت تا یونایتد بیست و چند دقیقه باقی مانده را 10 نفره دنبال کند. شاگردان اریک تن‌هاخ که پیش از این بازی در رتبه چهارم قرار داشتند با 42 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کردند. البته نیوکسل یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی می‌تواند به رتبه سوم برگردد.

در دیگر بازی مهم این هفته لیورپول به مصاف ولووز رفت که با شکست سه بر صفر مواجه شد. در این بازی داوسون و روبن نوس برای ولووز گل زنی کردند و ماتیپ هم یک گل به خودی ثبت کرد.

وولوز امشب قصد داشت انتقام حذف شدن از مرحله سوم جام حذفی انگلیس را از یورگن کلوپ و تیمش بگیرد. در دیدار تکراری دو تیم که در خانه ولورهمپتون برگزار شد لیورپولی‌ها با گل هاروی اولیوت به پیروزی رسیدند و گرگها را از جام حذفی بیرون کردند.

لیورپول با این شکست از 20 بازی 29 امتیازی است و در رتبه دهم جدول قرار دارد. شاگردان کلوپ از چلسی 30 امتیازی که در رتبه نهم ایستاده یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید