لیورپول یاد رکورد تاریخی منچستر را زنده کرد

لیورپول موفق شد در هفته چهارم لیگ انگلیس، با 9 گل بورنموث را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دیروز (شنبه) چند دیدار برگزار شد که در یکی بازی‌ها لیورپول با ۹ گل بورنموث را در هم کوبید. در این دیدار لوئیز دیاز و روبرتو فیرمینو هر کدام دو بار، کریس مفام (گل به خودی)، هاروی الیوت، آلکساندر آرنولد، ویرجیل فان دایک، و فابیو کاروالیو گلزنی کردند تا بردی پرگل برای لیورپول ثبت شود.

با این نتیجه لیورپول رکورد پرگل ترین پیروزی تاریخ لیگ برتر را در این دیدار به دست آورد. پیش از این، سه بازی با نتیجه ۹ بر صفر در لیگ برتر به پایان رسیده بود؛ منچستریونایتد - ایپسویچ در سال ۱۹۹۵، لسترسیتی - ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۹ و منچستریونایتد - ساوتهمپتون در سال ۲۰۲۱ این دیدارها بودند.

در صورتی که لیورپول یک گل دیگر در این دیدار به ثمر می رساند می توانست اولین پیروزی دو رقمی تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. 

بعد از این دیدار لیورپول با ۵ امتیاز به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد و بورنموث با سه امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت. در هفته بعد، لیورپول که اولین پیروزی فصلش را کسب کرده است، در  خانه میزبان نیوکاسل خواهد بود و بورنموث در همان روز در خانه به مصاف وولوز خواهد رفت.

از سوی دیگر منچسترسیتی در حالی که دو بر یک از کریستال پالاس عقب بود توانست با هت‌تریک ارلینگ هالند ۴ بر ۲ به برتری برسد و بردی شیرین را در خانه به دست بیاورد. چلسی، آرسنال و یونایتد نیز این هفته برنده شدند تا تمام مدعیان قهرمانی روز خوبی داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید