واکنش جدیدی به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی: یک گوشه زندگی‌ام را می‌کنم!

عباس جدیدی در واکنش به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی اعلام کرد که تمایلی به این موضوع ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قهرمان سال ۱۹۹۸ کشتی جهان در خصوص عملکرد آزادکاران در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد که این تیم به لحاظ بدنی خسته و کِسل و به لحاظ روحی ناآماده بود.

تسنیم نوشت: عباس جدیدی درخصوص اینکه آیا قصد ثبت‌نام در انتخابات دوره پیش روی ریاست فدراسیون کشتی را دارد؟، اظهار داشت: پرسیدنش جایز نیست!، ما فعلا یک گوشه زندگی‌مان را می‌کنیم. چهار سال چقدر زود گذشت.

وی درخصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا که با سومی این تیم در قزاقستان همراه بود، نیز گفت: نتیجه که خوب نبود. بچه‌ها به لحاظ بدنی کِسِل و خسته بودند و از نظر روحی هم وضعیت‌شان خوب نبود. آمادگی بدنی و ذهنی دو تا شاخصه مهم کسب موفقیت در یک تیم است که در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در این دو فاکتور مشخصا خوب نبودیم.

جدیدی ادامه داد: باید آسیب‌شناسی کنند تا ایرادها پیدا شود. من فکر می‌کنم این تیم خوبی هم بود اما نتیجه مورد قبول نیست. باید ببینیم بیشتر وقت‌شان را صرف چه چیزی کردند که اینقدر متزلزل و بحث‌برانگیز در مسابقات آسیایی ظاهر شدند.

این پیشکسوت کشتی درباره اینکه آیا نتیجه رقم خورده در مسابقات قهرمانی آسیا درخصوص تیم اعزامی به مسابقات جهانی هم نگران‌کننده است؟، گفت: صددرصد، به هرحال شیوه تمرینی یکسان است.

دیدگاه تان را بنویسید