توخل: بایرن بی رحمانه تنبیه شد

سرمربی تیم بایرن مونیخ با وجود باخت به سیتی از نمایش شاگردانش راضی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بایرن که هفته گذشته از جام حذفی آلمان کنار رفت، امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میهمان منچسترسیتی بود و در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد. با این حال توخل توخل معتقد است که تیمش تا زمان دریافت گل دوم نمایش خوبی داشت و از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد.

او گفت: ما در دقایقی از بازی تنبیه شدیم که تیم بهتر زمین بودیم. ما به شکلی بی‌رحمانه تنبیه شدیم. فکر می کنم نمایش مان تا زمانی که بازی 2-0 شد، خیلی خوب بود. نمی خواهم در مورد نتیجه صحبت کنم. من دیدم که تا دقیقه 70 عملکرد خیلی خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم ما مستحق این بودیم که حداقل یک گل بزنیم و یک یا دو گل بخوریم. فکر می کنم بازیکنانم فاقد اعتماد به نفس و فرم لازم بودند. البته نتیجه تلخی است. اما امروز عاشق تیمم شدم؛ به خاطر شیوه‌ای که بازی کردند. حتی اگر عجیب به نظر برسد، نمایش آنها خیلی سرگرم کننده بود.

توخل همچنین در مورد دیدار برگشت و احتمال جبران این شکست گفت:"البته کار دشواری بود. فوتبال، فوتبال است. و یک بازی در آلمان، یک بازی در آلمان است. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. تا زمانی که ما بعد از بازی زیر دوش نرویم، کار تمام نمی‌شود."

اشتباه دایو اوپامکانو روی گل دوم سیتی، ضربه بدی به بایرن وارد کرد. توخل در مورد این اتفاق گفت: اوپامکانو هنوز جوان است. او از این اشتباه درس می‌گیرد. اگر بازیهای زیادی انجام بدهید، در مقطعی اشتباه می‌کنید. این اشتباه امروز باعث تنبیه ما شد و به قیمت شکست ما تمام شد اما باید رو به جلو حرکت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید