گواردیولا: باید در بازی برگشت هم خوب باشیم

سرمربی منچسترسیتی با وجود پیروزی پرگل مقابل بایرن کار صعود را تمام شده نمی داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچسترسیتی امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ بود و در نهایت با گل‌های رودری، برناردو سیلوا و ارلینگ هالند به پیروزی رسید. اما علی رغم این پیروزی مهم، گواردیولا تایید کرد که تیم حریف در بعضی در دقایق این دیدار نمایش بهتری داشت و به بازیکنانش در مورد دیدار برگشت هشدار داد.

او گفت:"این یک بازی چمپیونزلیگی بین دو تیم بزرگ بود. برای 65 دقیقه این دیداری بسیار نزدیک و فشرده بود. در بعضی از مقاطع بازی آنها تیم بهتر بودند. ما نمی‌توانستیم بعضی از بازیکنان آنها مانند جمال موسیالا و سرژ گنابری را کنترل کنیم."

تصمیم‌گیری برای دیدارهای بزرگ

من اینجا هستم تا تصمیم بگیرم و این کار را می‌کنم. این بهترین کیفیت من است. در 5 یا 10 دقیقه از نیمه دوم آنها بهتر بودند اما بعد از اینکه ما تغییری ایجاد کردیم، ما بهتر شدیم. ما سه گل فوق‌العاده زدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. در مونیخ، ما باید کار جدیدی انجام بدهیم تا خیلی دچار مشکل نشویم. برای حذف کردن چنین تیم‌هایی باید دو بازی خوب داشته باشید، نه فقط یک بازی.

عملکرد خط دفاعی

روبن دیاز در دو ماه گذشته فوق‌العاده بوده است. عملکرد مانوئل آکانجی، ناتان آکه و جان استونز خارق‌العاده بود. آنها بازیکنان فوق‌العاده ای در جلوی زمین دارند و در عقب زمین هم سریع هستند. خواندن بازی آنها خیلی دشوار است.

رضایت از برناردو سیلوا

او جزو بهترین بازیکنانی است که من در طول زندگی‌ام با آنها کار کردم. او فوتبالیست ویژه‌ای است.  برناردو بازیکن مهمی در چنین دیدارهایی است. او می‌تواند هافبک دفاعی یا شماره 9 کاذب باشد. او اخیرا گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. او بازیکنی است که اگر بگویی در این پست بازی کن، او همه چیز را درک می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید