شرایط ملوان حساس شد!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: رقبای ما هم در پایین جدول بازی‌هایشان را برده‌اند و شرایط حساس تر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مازیار زارع پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال ملوان انزلی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر گفت: نتیجه بازی نشان می‌دهد روند بازی چطور بوده است. مطمئناً خوب نبودیم که با سه گل بازی را واگذار کردیم و در ادامه چند هفته‌ای که خوب نبودیم این روند تکرار شد، آن هم در شرایطی که رقیبان‌مان بازی‌های‌شان را برده‌ است.

 

«باید تلاش کنیم که سقوط نکنیم». وی با بیان این جمله افزود: تلاش‌ها در این هفته‌ها به اندازه کافی نبوده است. باید بیشتر تلاش و امتیازها را جمع کنیم. در نیم فصل اول تا اینجای لیگ نتایج به همین شکل بود و پس از دیدار با پرسپولیس شروع به جمع کردن امتیازها کردیم. امیدوارم این بار هم اتفاق بیفتد و نباید ناامید شویم. شرایط کمی حساس‌تر شده و باید تلاش کنیم ملوان در لیگ بماند.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه داوری مشکلی نداشت، در مورد حضورش در کنار محمود خوردبین و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پیش از شروع بازی گفت: مراسم تقدیر از محمودخان (خوردبین) بود و ما را صدا کردند و به احترام ایشان و باشگاه پرسپولیس حضور داشتیم.

زارع در مورد آینده ملوان انزلی خاطرنشان کرد: حرف‌هایم را در هفته‌های گذشته زده‌ام و باز هم این حرف را می‌زنم. باید دست هیئت مدیره و باشگاه را باز بگذارم تا نتایج بهتر شود. نیم فصل اول شرایط همین بود و بعد از بازی با پرسپولیس امتیازها را گرفتیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. از آینده خبر ندارم که چه خواهد شد ولی باید تلاش بیشتری کنیم.

وی خصوص نبود حمیدرضا بردبار در این دیدار یادآور شد: به اندازه کافی محروم و مصدوم داشتیم و بردبار هم شب گذشته در اردو تب کرد و او را از بازیکنان جدا کردیم، وگرنه قرار بود بازی کند. صادق بارانی هم نبود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی درباره اینکه تصمیم گرفته بود بازوبند کاپیتانی را به بازیکن 19 ساله تیمش گفت: این بازیکن قبلاً هم بازوبند را بسته بود و اگر بازی می‌کرد دوباره بازوبند را می‌بست ولی بدشانسی آورد که نتوانست به میدان برود.

دیدگاه تان را بنویسید