یادداشت

پرسپولیس به تو فکر نمی کند تو هم نکن!

تیم فوتبال ملوان سنگین ترین شکست فصل را مقابل استقلال تجربه کرد تا سرمربی این تیم درس مهمی گرفته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی: ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر به روند نتایج خوبش پایان داد و با 4 گل به استقلال باخت. این شکست در حالی رقم خورد که مازیار زارع در نشست خبری پیش از بازی گفته بود "به خوشحالی هواداران پرسپولیس کاری نداریم و برای امتیازهای خودمان می خواهیم استقلال را شکست دهیم". اتفاقی که رخ نداد و او هواداران پرسپولیس را که هیچ انزلی ها را هم به شدت ناراحت کرد.

البته کیفیت صحبت مربیان که در نشست های خبری مطرح می شود، به سوالاتی که از آنها پرسیده می شود نیز بستگی دارد. کما این که زارع پس از این جوابی که داد عنوان کرد که سوال جالبی پرسیده نشده و او تلاشش را کرده که جواب خوبی بدهد. اما واکنش پرسپولیسی ها در فضای مجازی نشان داد که تلاش او بی فایده بوده است.

ملوان که از تیم های ریشه دار گیلان است، فصل گذشته در دسته اول بازی کرده و انزلی چی ها بیش از هر چیز دیگر به تیمشان عشق می ورزند و در انتظار نتایج خوب این تیم هستند. برای آنها فرقی ندارد زارع که قبلا پرسپولیسی بوده مربی شان باشد یا کس دیگر. اتفاق های بین زارع و پرسپولیس در گذشته هم ربطی به آنها ندارد. زارع می توانست بدون نام آوردن از پرسپولیس در جواب خبرنگار بگوید که او در حال حاضر مربی ملوان است و فقط به تیمش و نه هیچ چیز دیگری فکر نمی کند.

بیراه نیست بگوییم که در پرسپولیس بازیکنان بزرگی آمده اند و رفته اند. برخی با خاطره و برخی با خاطره بد. برخی با محبوبیت و برخی نه. از آنها که رفته اند، دست تقدیر برخی را بار دیگر با پرسپولیس هم مسیر کرده و برخی را نه اما پرسپولیس در حال حاضر به گذشته اش کاری ندارد و به امثال زارع فکر نمی کند. مازیار هم که نشان داده از بعد فنی مربی خوبی هست و توانایی های قابل توجهی دارد اگر به پرسپولیس فکر نکند حتما بهتر نتیجه می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید