تبریک عجیب یک باشگاه به سرمربی غیررسمی تیم ملی!

در حالی که هنوز خبر سرمربی گری امیر قلعه نویی در تیم ملی به صورت رسمی اعلام نشده، یک باشگاه لیگ برتری برای این مربی پیام تبریک صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حالی که هنوز فدراسیون فوتبال سرمربی تیم‌ملی را معرفی نکرده، شایعات و گمانه‌‎زنی‌های زیادی از انتصاب امیر قلعه‌نویی حکایت دارند و حالا در تازه‌ترین اتفاق، باشگاه نساجی انتخاب قلعه‌نویی را تبریک گفته است.

در این بیانیه، باشگاه نساجی، قلعه‌نویی را «یار و دلسوز بزرگ» این باشگاه معرفی کرده و از زحمات او برای «این تیم ریشه دار و مردمی» تشکر کرده و «انتصاب شایسته ایشان را به عنوان سرمربی تیم‌ملی» را تبریک گفته است.

نساجی در پایان این بیانیه عجیب که پیش از اعلام رسمی فدراسیون و هر واکنش رسمی دیگر منتشر شده، برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت کرده است.

بیانیه نساجی را در ادامه می‌خوانید:

«هواداران نساجی و مردم مازندران به‌خوبی می‌دانند که در روزهای سخت نساجی، بیش از یک دهه گذشته تاکنون جناب آقای امیر قلعه‌نویی چه زحماتی را به‌عنوان یک یار، دلسوز و بزرگ فوتبال، برای این تیم ریشه‌دار و مردمی متحمل شده‌اند.

بی‌تردید «امیر قلعه‌نویی» نام نیک، ماندگار، جاودان، محبوب و شریف در میان هواداران نساجی است که همواره قدردان زحمات ایشان هستند.

لذا انتصاب شایسته ایشان را به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان صمیمانه تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی‌های بیش از پیش را مسئلت داریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید