قلعه نویی امروز معارفه می شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که امیر قلعه نویی امروز به عنوان سرمربی تیم ملی معارفه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را تائید کرد.

ایرنا نوشت: طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گفت: پس از بحث و بررسی‌هایی که درباره گزینه‌های داخلی و خارجی صورت گرفت، در نهایت امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و قرار است امروز فدراسیون فوتبال به صورت رسمی این خبر را اعلام کند.

حیدری درباره سرپرست تیم ملی هم اظهار داشت: آقای نبی همچنان سرپرست تیم ملی هستند و تصمیمی برای تغییر گرفته نشده است.

وی در ادامه درباره اینکه فدراسیون دوباره به مربی ایرانی اعتماد کرده است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر مربیان خارجی را در تیم ملی امتحان کرده‌ایم و حالا تصمیم بر این گرفته شد که میدان به مربی داخلی داده شود. مربیان ایرانی توانایی هایی منحصر بفردی دارند که می توانند در تیم ملی آن را نشان دهند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دیدگاه‌های متفاوتی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی وجود داشت، اظهار داشت: برخی معتقدند مربی خارجی بهتر است اما گروهی هم به مربی ایرانی اعتقاد دارند و معتقدند که مربیان خودمان دلسوزتر هستند و هر چه در توان دارند برای تیم ملی خواهند گذاشت.

حیدری با اشاره به اینکه با انتخاب مربی ایرانی به دنبال نتیجه گرفتن در جام ملت‌های آسیا هستیم، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان سطح بالایی دارد و این انتظار وجود دارد که در جام ملت‌ها پس از سال‌ها نتیجه بگیرد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال همه حمایت‌های لازم را از سرمربی جدید تیم ملی خواهد داشت تا تیم کشورمان بتواند در جام ملت‌ها نتیجه خوبی بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید