برد جنجالی آبی ها با پنالتی دیرهنگام؛ هشتمین باخت پیاپی قلعه نویی به استقلال+ عکس و ویدیوی گل ها/جدول

استقلال هفته بیست و دوم لیگ برتر را با پیروزی دلچسب مقابل گل گهر به پایان رساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای گل گهر سیرجان بود که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود آبی های پایتخت به پایان رسید.

سهرابیان (دقیقه 24) برای گل گهر و میرزایی (دقیقه 90) و یامگا (دقیقه 103) برای استقلال گلزنی کردند. استقلال در حالی این بازی را برد که تا دقیقه 90 با یک گل عقب بود!

استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری. سرمربی: ریکاردو ساپینتو

گل گهر سیرجان: محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری. سرمربی: امیر قلعه‌نویی

گزارش بازی

دقیقه 5 اولین موقعیت جدی بازی را استقلالی ها روی دروازه گل گهر ایجاد کردند و ضربه سر بازیکنان این تیم با دخالت مدافعین تیم میهمان به کرنر فرستاد شد. یک دقیقه بعد شوت خطرناک مهدی قائدی از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با واکنش اکبر منادی به تور نرسید.دقیقه ۸ محمد محبی با یک حرکت سریع و تکنیکی مدافع گل گهر را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نمانده بودل اول بازی را رقم بزند. اما این موقعیت هم برای استقلال به کرنر ختم شد. گل: دقیقه 24 شروع مجدد غافلگیرانه بازیکنان گل‌گهر سیلوا و حسینی را به اشتباه انداخت و آنها در شرایطی که آنها تصور می‌کردند توپ رضا شکاری از خط عرضی به اوت می‌رود, این بازیکن با هوشمندی تمام پاس دقیقی مقابل دروازه خالی برای سهرابیان فراهم کرد تا گل اول مسابقه با بغل پای ساده مدافع پیش تاخته گل‌گهر در دهانه دروازه خالی ثبت شده باشد. در نهایت نیمه اول بازی با همان یک گل به سود گل گهر به پایان رسید.  دقیقه 54: محمد محبی روی نقطه پنالتی گل‌گهر صاحب توپ شد و با یک بغل پا جعفر سلمانی را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد، ولی ضربه مدافع استقلال با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 76: آرش رضاوند پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و ضربه محکمی را روانه دروازه اکبرمنادی کرد که ضربه او با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 85: آرمان رمضانی از روی نقطه پنالتی ضربه سر محکمی را به سمت دروازه گل‌گهر زد که اکبرمنادی از زیر تیر افقی دروازه به بیرون فرستاد. دقیقه 1+90: آرمان رمضانی از داخل محوطه جریمه توپ را روی هجده قدم برای رضا میرزایی آماده کرد و هافبک استقلال با یک بغل پای دقیق توپ را دور از دست‌های اکبر‌منادی به داخل دروازه فرستاد. دقیقه 6+90: رضا میرزایی با نفوذ به داخل محوطه جریمه با خطای دو بازیکن گل‌گهر متوقف شد و تصمیم موعود بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود استقلال بود که با اعتراض شدید بازیکنان و نفرات نیمکت‌نشین گل‌گهر مواجه شد. پس از این حواشی که چند دقیقه‌ای بازی را متوقف کرده بود، بنیادی‌فر کمک‌هایش را فراخواند و تمام نیمکت‌نشینان دو تیم را به بیرون از زمین هدایت کرد تا جو بازی آرام و ضربه پنالتی زده شود. او پس از مشورت با کمک‌هایش به اریک بایناما هم کارت قرمز نشان داد. دقیقه 11+90: کوین یامگا ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا استقلال پیروز میدان باشد.

استقلال با پیروزی در این بازی 43 امتیازی شد و در فاصله سه امتیازی سپاهان صدرنشین و در رده سوم جدول باقی ماند.

 

photo_2023-03-06_19-34-31

هفته بیست و دوم
تیم نتیجه نتیجه تیم
پیکان 0 0 ذوب آهن
تراکتور 2 3 پرسپولیس
مس رفسنجان 4 0 نفت آبادان
سپاهان 3 1 هوادار
مس کرمان 1 1 فولاد
ملوان 1 1 آلومینیوم
استقلال 2 1 گل گهر
مسجدسلیمان 2 2 نساجی

 

 

 

استقلال گل گهر سیرجان کوین یامگا اکبر منادی

استقلال گل گهر سیرجان

استقلال گل گهر سیرجان

استقلال گل گهر سیرجان آرش رضاوند

استقلال گل گهر سیرجان مهدی قایدی

استقلال گل گهر سیرجان آرش رضاوند

استقلال گل گهر سیرجان کوین یامگا

گل اول گل گهر به استقلال توسط آرمین سهرابیان دقیقه 24

 گل‌ اول استقلال به گل گهر توسط میرزایی در دقیقه ۹۰

 گل‌ دوم استقلال به گل گهر توسط یامگا در دقیقه ۱۳+۹۰

دیدگاه تان را بنویسید