لطف لیورپول به دروازه بانی که فقط کابوس بود!

طی یک فرایند جالب لوریس کاریوس اولین فینال خود را بعد از فینال کابوس وار چمپیونز لیگ سال 2018 تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیک پوپ در دقیقه 22 بازی دیشب مقابل لیورپول از زمین بازی اخراج شد تا مارتین دوبراوکا، دروازه بان دوم نیوکاسل وارد زمین شود؛ او البته نمی تواند در بازی فینال هفته آینده درون دروازه نیوکاسل قرار بگیرد و گلر این تیم در برابر منچستریونایتد، چهره ای ویژه خواهد بود.

سرنوشت به گونه ای رقم خورده که لوریس کاریوس، دروازه بان منفور هواداران لیورپول که حالا عضو تیم نیوکاسل است و تنها در یک بازی دوستانه برای این تیم به میدان رفته، با توجه به شرایط موجود در دیدار فینال جام اتحادیه شانس حضور در ترکیب را خواهد داشت.

آنتونی تیلور، داور بازی لیورپول و نیوکاسل در دقیقه 22 بازی امشب بعد از اینکه پوپ در محاسبات خود اشتباه کرده و توپ را خارج از محوطه جریمه لمس کرد، تصمیم به اخراج او گرفت. الیوت اندرسون از بازی خارج شد تا مارتین دوبراوکا جای او را بگیرد.

اخراج پوپ برای نیوکاسلی ها خیلی گران تمام شد. او طبق قوانین از بازی بعدی (فینال جام اتحادیه) محروم است و جالب اینجاست که دوبراوکا هم نمی تواند در این دیدار برای نیوکاسل به میدان برود چرا که در فصل جاری و در همین جام برای تیم حریف (یونایتد) بازی کرده است.

به این ترتیب کاریوس حدود شش سال بعد از آن فینال کابوس وار که با اشتباه او لیورپول به رئال مادرید باخت و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، در فینالی دیگر به میدان خواهد رفت؛ فینالی که مهمترین بازی نیوکاسل در این چند سال اخیر به حساب می آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید