واکنش تن هاگ به جدایی رونالدو: آن شب ها راحت خوابیدم!

سرمربی هلندی منچستریونایتد می گوید در ده روز تصمیم قطعی برای جدایی رونالدو را گرفته و از این بابت نگران نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از روی کار آمدن اریک تن هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو نتوانست با شرایط یونایتد و مربی جدید این تیم در ابتدای فصل کنار بیاید و پس از چند بازی نیمکت نشینی و مصاحبه جنجالی‌ای که انجام داد بالاخره پیش از جام جهانی 2022 قطر قراردادش را به صورت دو طرفه با این باشگاه فسخ کرد. 

او در این مصاحبه بارها مدیران این باشگاه و کادر فنی را مورد انتقاد قرار داد و همین موضوع باعث ناراحتی، عصبانیت و در نهایت جدایی او و پیوستنش به النصر عربستان شد.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم رونالدو برای جدایی باعث نگرانی او شده گفت:« من دلایل خودم را داشتم. دلایلم مشخص بودند و من از عواقبش باخبر بودم. این اتفاق ممکن بود نتایج منفی هم داشته باشد. این اتفاق همیشه در فوتبال ممکن است اما من نگران نبودم. حتی خوب هم خوابیدم، در طول آن شب‌ها هم بسیار خوب خوابیدم. من مجبور هستم تصمیماتی بگیرم که به سود باشگاه و تیمم باشد.

کار من این است و مسئولیتی است که دارم. باید چنین تصمیماتی هم بگیرم. من باید با عواقب و تاثیرات تصمیماتم روبرو شوم و این فقط مربوط به کوتاه مدت نیست، بلکه عواقب بلندمدت هم هست. البته که همیشه زمان زیادی ندارم. به یاد دارم در آن دوران فقط 10 روز فرصت داشتم که بهترین تصمیم را بگیرم.»

دیدگاه تان را بنویسید