تن هاگ برای بازگشت رونالدو شرط گذاشت!

سرمربی منچستریونایتد بازگشت فوق ستاره پرتغالی به ترکیب این تیم را مشروط به عذرخواهی او کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نشریه سان نوشته است که تبعید کریستیانو رونالدو از فهرست بازیکنان منچستریونایتد تنها در یک صورت به پایان می‌رسد و آن ابراز پشیمانی ستاره پرتغالی بابت رفتار ناشایست اخیرش است.

رونالدو در دقایق پایانی بازی دو هفته پیش منچستریونایتد برابر تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد، از دستور سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ برای رفتن به میدان در دقیقه 89 اطاعت نکرد و به نشانه اعتراض به ماندنش روی نیمکت تا دقایق پایانی، قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد. به سبب این حرکت، اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ رونالدو را مجازات کرد و اسم او را از فهرست بازیکنان من‌یونایتد برای بازی هفته جاری برابر چلسی خط زد. منچستری‌ها پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل شریف مولداوی به میدان می‌روند و با کسب یک امتیاز هم صعودشان از گروه E را قطعی می‌کنند. گفته می‌شد که رونالدو برای این بازی به فهرست بازیکنان تیم بازخواهد گشت اما طبق ادعای سان برای رخ دادن چنین اتفاقی، ستاره سابق رئال مادرید باید از سرمربی هلندی‌اش عذرخواهی کند.

مجازات رونالدو به کنار گذاشته شدن از فهرست بازیکنان منچستریونایتد محدود نشده، چرا که تن‌هاخ او را مجبور کرده که تمریناتش را هم به صورت انفرادی انجام دهد و از باشگاه هم خواسته دو هفته حقوقش را نپردازند که رقم آن 720 هزار پوند می‌شود. سرمربی سابق آژاکس اما راهی برای بازگشت رونالدو باز گذاشته است و در همین راستا هم قرار است جلسه‌‌ای میان آنها برگزار شود که البته به دلیل تعطیل شدن تمرینات روز گذشته (تن‌هاخ به شاگردانش مرخصی داد) این جلسه به تعویق افتاده است.

تن‌هاخ با تصمیماتی که درباره رونالدو اتخاذ کرده، نشان داد که برای برگرداندن منچستریونایتد به فهرست مدعیان قهرمانی لیگ برتر با هیچ شخصی در هر جایگاهی که باشد، مدارا نمی‌کند و به هیچ بازیکنی اجازه نمی‌دهد که با رفتارهایش تمرکز تیم را از بین ببرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید