رونالدو نقره داغ شد!

باشگاه منچستریونایتد فوق ستاره پرتغالی خود را یک میلیون پوند جریمه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که کریستیانو رونالدو به دلیل رفتار خود در پایان بازی با تاتنهام عذر خواهی کرد، مسئولان باشگاه منچستریونایتد با حمایت از تصمیم اریک تن‌هاخ مبنی بر کنار گذاشتن این فوق ستاره از ترکیب اصلی شیاطین سرخ، اکنون این باشگاه انگلیسی مهاجم پرتغالی خود را یک میلیون پوند جریمه کرد.

ورزش سه نوشت: منچستریونایتد چهارشنبه شب موفق شد 2 بر صفر تاتنهام را شکست بدهد اما این پیروزی دلچسب تحت تاثیر حرکت کریس رونالدو در دقایق پایانی قرار گرفت.

در حالی که هنوز دقایقی از بازی مانده بود، این ستاره پرتغالی با نارضایتی راهی رختکن شد؛ اقدامی که واکنش هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت. 

علاوه بر این دیلی میل فاش کرد که پیش از اینکه رونالدو راهی رختکن شود، اریک تن هاخ قصد داشت او را در دقایق پایانی به زمین بفرستد اما این ستاره پرتغالی حاضر نشد در آن لحظات وارد بازی شود.

روز گذشته رسانه های انگلیسی اعلام کردند رونالدو که تا اینجای فصل عملکرد چندانی درخشانی نداشته، جدا از سایر اعضای تیم تمرین خواهد کرد. این واکنش شدید باشگاه منچستریونایتد نشان می دهد که آنها از تصمیم تن‌هاخ حمایت می کنند.

کریستیانو رونالدو به دلیل رفتارش در دیدار برابر تاتنهام، مقابل چلسی در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت و تمرینات خود را نیز با تیم زیر ۲۱ ساله‌ها انجام خواهد داد. همچنین طبق ادعای دیلی استار، حقوق ۲ هفته(یک میلیون پوند) به عنوان جریمه به او پرداخت نخواهد شد. 

لازم به ذکر است که رونالدو روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی بابت رفتار خود در بازی با تاتنهام عذرخواهی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید