اعتراض هواداران به نیمکت نشینی رونالدو+عکس

هواداران منچستریونایتد در فضای مجازی به نیمکت نشینی رونالدو اعتراض کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ درحالیکه دیدار منچستریونایتد و آرسنال در هفته ششم لیگ برتر از دقایقی پیش آغاز شده بر اساس تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، کریستیانو رونالدو روی نمیکت نشسته و از آغاز وارد میدان نشده است.

این در حالی است که آنتونی، وینگر برزیلی جدید یونایتد، که در روزهای اخیر از آژاکس به این تیم پیوسته امروز به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شد. نیمکت‌نشینی رونالدو درحالیکه آنتونی بلافاصله بعد از پیوستن به تیم به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان شده هواداران شیاطین سرخ را خشمگین کرده است.

هواداران می‌گویند دلیل اریک تن‌هاخ برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو و کاسمیرو و به میدان فرستادن آنتونی در اولین روزهای پیوستن به شیاطین سرخ را متوجه نمی‌شوند. این گروه از هواداران معتقدند سرمربی هلندی برای انتخاب بازیکن از استاندارد دوگانه تبعیت می‌کند.

 

یک هوادار یونایتد در توییتر گفت:" ر ونالدو چون در اردوی پیش‌فصل نبود نمی‌تواند فیکس باشد ولی آنتونی که او هم در پیش‌فصل ما نبود و چند روز آخرش در آژاکس را هم در تمرینات شرکت نداشت باید فیکس بازی کند؟ کاسیمرو باید به لیگ برتر عادت کند ولی آنتونی باید بلافاصله در ترکیب باشد ؟"

یک کاربر دیگر در توییتر به تن‌هاخ هشدار داد تا قبل از آنکه دیر شود قدر رونالدو را بداند. او نوشت:" قدر چیزی که داری را نمی‌دانی تا وقتی که دیگر دیر شده باشد ".

 

دیدگاه تان را بنویسید