جی پلاس

میلیچ پول گرفت؛ فتح الله زاده را تبلیغ کرد!

بازیکن سابق استقلال بعد از دریافت مطالباتش پیامی با رنگ وبوی تمجید از فتح الله زاده منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر شکایت هرویه میلیچ و گابریل پین بسته بود و همین مشکلات زیادی را برای تیم ریکاردو ساپینتو ایجاد کرده بود. روز گذشته باشگاه اعلام کرد با پرداخت مطالبات این دو شاکی باشگاه پنجره استقلال باز شده است و آن ها مشکلی برای نقل و انتقلات ندارند.

اما نکته جالب توجه این است که باشگاه استقلال بعد از پرداخت مطالبات میلیچ ویدیویی از او منتشر کرد که نکته ای جز تعریف و تمجید از مدیرعامل باشگاه نداشت.

این ویدیو که به ظاهر خطاب به هواداران استقلال است با تشکر از فتح الله زاده آغاز می شود! میلیچ در این صحبت ها تاکید می کند که فقط به خاطر مدیرعامل استقلال با باشگاه همکاری کرده که مشخص نیست منظورش از این همکاری چیست؟! پنجره استقلال به خاطر شکایت او بسته بود و بعد از دریافت پول پرونده مشکل حل شد! اینکه او منت چه چیز را بر سر استقلالی ها می گذارد سوال برانگیز است.

اما مهم ترین نکته ویدیو همان مجیزگویی میلیچ برای مدیرعامل استقلال است که در سال های اخیر همیشه نشان داده به رفتارهای پوپولیستی علاقه زیادی دارد و در این پیام تصویری هم تنها نکته ای که به چشم می آید همان نام بردن از فتح الله زاده و دیگر مسئولان استقلال است.

گویا میلیچ که حالا مطالباتش را دریافت کرده و دیگر کاری با باشگاه ندارد بعد از دریافت پول به آخرین توصیه مسئولان باشگاه برای تبلیغ و تمجید مدیریت فتح الله زاده نه نگفته است!

صحبت های میلیچ در این ویدیو به شرح زیر است:

اول از همه می‌خواهم یک تشکر بزرگ از مدیرعامل باشگاه، آقای فتح‌الله‌زاده داشته باشم، به خاطر همکاری و‌ رفتاری که با من داشتند. از این بابت تشکر می‌کنم و‌ فقط به خاطر ایشان بود که حاضر شدم به باشگاه کمک کنم. مدیرعامل باشگاه رفتار خیلی خاص و ویژه‌ای با من داشت. همین‌طور از آقای حامد (افضلی) از باشگاه استقلال و آقای بهرامی که اینجا آمدند تشکر می‌کنم. پیامی که برای هواداران استقلال دارم این است که امیدوارم با بسته‌شدن این پرونده، استقلال در نیم فصل دوم‌ مسابقات لیگ تیم قوی‌تری داشته باشد. مثل زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم، با قلبم این کار را انجام دادم و‌ یک بار دیگر نشان دادم همچنان به باشگاه (استقلال) اهمیت می‌دهم. امیدوارم استقلال در پایان فصل هم به قهرمانی برسد.

دیدگاه تان را بنویسید