گزارش جی پلاس

جنجال های جهان ورزش| بیل، بازیکنی که گلف را بیشتر از رئال مادرید دوست داشت

مهاجم ولزی بارها اعلام کرد گلف را به رئال مادرید ترجیح می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: گرت بیل دوشنبه به صورت کاملا غیر منتظره  در ۳۳ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. مهاجم ولزی ۲۲ عنوان در طول دوران ورزشی اش به دست آورد و گل های مهمی را در فینال ها به ثمر رساند. با این حال بازیکن سابق رئال مادرید حواشی خاص خودش را داشت و با رفتارهایش جنجال می آفرید. گاهی اوقات با اظهارنظرهایش خشم سرمربی یا باشگاه را برمی انگیخت. 

گلف بالاتر از رئال مادرید 

بیل علاقه زیادی به گلف دارد و بارها به همین خاطر جنجال آفریده است. او در نوامبر ۲۰۱۹ پس از دیدار ولز و مجارستان در انتخابی یورو ۲۰۲۰ پرچمی را به دست گرفت که سر و صدای زیادی به پا کرد. بالای پرچم ولز نوشته شده بود: "ولز، گلف، رئال مادرید، به این ترتیب". بیل که در آن زمان برای رئال مادرید بازی می کرد هواداران و باشگاه را به خاطر  این حرکت عصبانی کرد. او پس از آن در برنامه ال لارگرو به این موضوع تاکید کرد که اولویتش تیم ملی، سپس گلف و بعد رئال مادرید است. 

بیل چند روز قبل از دیدار تیمش در انتخابی یورو ۲۰۲۰  در نشست خبری گفته بود زمانی که برای تیم ملی کشورش بازی می کند بیشتر به وجد می آید تا رئال مادرید. او در این رابطه اظهار کرد: "در ولز به زبان مادری ام صحبت می کنم و احساس راحتی بیشتری می کنم." رئال مادرید در جولای ۲۰۱۹ برای شرکت در آئودی کاپ به مونیخ سفر کرد. بیل سفیدپوشان را به دلیل مشکل جسمانی همراهی نکرد اما همزمان با دیدار رئال مادرید و تاتنهام عکسی از او منتشر شد که در حال گلف بازی کردن است!

اسپانیایی صحبت نکردن 

مهاجم ولزی هرگز اسپانیایی را یاد نگرفت. او هشت سال در رئال مادرید حضور داشت و زمان کافی برای یادگیری این زبان داشت اما در نشست های خبری تنها به انگلیسی صحبت می کرد. به همین خاطر هرگز نزد هواداران محبوب نبود. با این حال زمانی که به لس آنجلس اف اسی پیوست با هواداران به زبان اسپانیایی صحبت کرد، در کشوری که انگلیسی زبان رسمی شان است. 

همیشه مصدوم 

بیل در طول دوران حضورش در رئال مادرید ۳۲ بار مصدوم شد. او اغلب بازی ها را به دلیل مشکلات جسمانی از دست داد و نمی توانست برای یک مدت مشخص روی فرم بماند. این وضعیت جنجال های زیادی را به وجود آورد‌. او در آخرین ماه ها نامش از فهرست تیم برای دیدار برابر بارسلونا خط خورد اما به تیم ملی کشورش برای بازی با اتریش در پلی اف دعوت شد. بیل در این رابطه اظهار کرد: "همیشه مشکل جسمانی دارم اما هر چه باشد همیشه آماده بازی هستم. از زمانی که مشخص شد قرار است در پلی اف بازی کنیم تمام تمرکزم را روی این دیدار گذاشتم." 

بیل پس از پایان قراردادش با رئال مادرید به آمریکا رفت تا در لیگ MLS بازی کند. در ماه سپتامبر پس از حضور در اردوی تیم ملی در فیفا دی دوباره مشکل جسمانی پیدا کرد اما از باشگاه خواست تا آسیب دیدگی اش علنی نشود و کسی نفهمد که به خاطر بازی کردن برای ولز مصدوم شده است. 

استراحت در جایگاه 

در جولای ۲۰۲۰ رئال مادرید در هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف آلاوس رفت. در این دیدار مهم بیل در حال استراحت در یکی از جایگاه های ورزشگاه آلفردو دی استفانو دیده شد. تصاویر تلویزیونی نشان دادند که مهاجم رئال مادرید پاهایش را دراز کرده و دست به سینه است. او ماسکش را روی چشمانش کشیده بود تا کسی مزاحمش نشود. بیل با این حرکت نشان داد بازی رئال مادرید برایش هیچ اهمیتی ندارد. 

جشن قهرمانی لالیگا 

مهاجم ولزی پس از فتح لالیگا با رئال مادرید خداحافظی کرد‌‌. در حالی که هم تیمی هایش این قهرمانی را جشن می گرفتند بیل با یک توئیت به نبودش در این مراسم اشاره کرد. او نوشت: "خیلی ناراحتم که به خاطر مشکل کمرم امشب نتوانستم در جشن قهرمانی حاضر باشم. با این حال به تیم افتخار می کنم که این عنوان را فتح کرد. پسرها، از امشب لذت ببرید!"  

پس از فینال ۲۰۱۸ 

مهاجم رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ در دیدار برابر لیورپول به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و دو گل را به ثمر رساند که پیروزی تیمش را رقم زد. او پس از بازی نسبت به نیمکت نشینی اش اعتراض کرد و گفت: "خیلی ناراحت شدم که که در ترکیب اصلی قرار نگرفتم چون شایسته حضور در میدان بودم. نیاز دارم آخر هفته ها بازی کنم‌. باید با مدیر برنامه ام صحبت کنم. شاید در مادرید بمانم، شاید هم نه..."

دیدگاه تان را بنویسید