پایان شایعات درباره مرد حاشیه ساز جام جهانی در انگلیس

سرمربی استون‌ویلا، در جدیدترین صحبت‌های خود به حمایت از امیلیانو مارتینس پرداخت تا نشان بدهد بر خلاف شایعات بین او و سنگربان آرژانتینی تنشی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیلیانو مارتینس در جام جهانی قطر درخشان ظاهر شد و در قهرمانی آرژانتین نقش مهمی داشت. دیبو قطر را با قهرمانی در جام جهانی و به دست آوردن دستکش طلایی ترک کرد تا بهترین روزهای فوتبالی‌اش را تجربه کند.

اما در بازگشت دیبو مارتینس به انگلیس او در بازی چند روز پیش استون‌ویلا روی نیمکت نشست تا شایعات زیادی درباره رابطه سرد و حتی پرتنش بین او و اونای امری، سرمربی جدید این تیم، منتشر شود.

امری اما در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل ولوز به حمایت از دیبو مارتینس پرداخت و گفت او جام جهانی را پشت سر گذاشته و حالا با تمرکز کامل و صد در صدی به استون‌ویلا فکر می‌کند.

مارتینس بعد از پشت سر گذاشتن جشنهای قهرمانی آرژانتین در کشورش روز یکشنبه این هفته خودش را به استون‌ویلا معرفی کرد اما در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل تاتنهام روی نیمکت نشست و امری ترجیح داد از رابین اولسن سوئدی به جای او استفاده کند.

امری در صحبتهای خود درباره دیبو مارتینس گفت:" امیلیانو با ما شروع خوبی داشت. او در فهرست نهایی تیم حضور داشت و با ما برای دیدار با تاتنهام به لندن سفر کرد. او روزهای جمعه و شنبه با تیم تمرین کرد و من معتقدم بعد از استراحتی که داشته حالا دیگر آماده است.

دیبو روزهایی احساسی را پشت سر گذاشته چون تیمش قهرمان جام جهانی شده است. این خیلی مهم است. ما باید به خاطر قهرمانی در جام جهانی به او افتخار بکنیم. ولی امیلیانو در حال حاضر با تمرکز 100درصدی به استون‌ویلا فکر می‌کند".

 

دیدگاه تان را بنویسید