دیبو مارتینس یک دلقک است!

بازیکن سابق شیلی به شدت از رفتارهای مارتینس پس از فینال جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عملکرد دیبو مارتینس در جام جهانی 2022 قطر با تمجیدهای فراوانی همراه شد و حتی درخشش او باعث شد تا جایزه دستکش طلایی جام جهانی را از آن خود کند. با این حال، جشن های جنجالی که او پس از قهرمانی آرژانتین برگزار کرد، راه را برای انتقاد شدید از دروازه بان تیم ملی آرژانتین باز کرد که حتی منتقدین او را "دلقک مبتذل" خطاب کردند. این بار کسی که صدایش را بلند کرد و به انتقاد از مارتینس پرداخت، مائوریسیو پینیا فوتبالیست سابق شیلی بود و جملات سنگین را خطاب به دیبو بیان کرد.

پینیا در مصاحبه ای و درخصوص جنجال های پیش آمده گفت: چه کسی قرار است امباپه را مسخره کند؟ کیلیان چهار بار او را میخکوب کرد! او چهار ضربه به سمت دروازه زد و چهار گل به ثمر رساند. او مطمئناً یک نماد جهانی خواهد بود. اما بقیه مارتینس را فقط به خاطر مهار یکی، دو ضربه پنالتی به خاطر خواهند آورد.

این ملی پوش سابق شیلی به هت تریک کیلیان امباپه در فینال جام جهانی اشاره می کند. پس از کشیده شدن بازی به پنالتی ها، ستاره فرانسوی ضربه خود را به گل تبدیل کرد و پینیا معتقد است که امباپه توانسته است چهار مرتبه، دیبو مارتینس را مغلوب کند.

پینیا در مورد حضور امیلیانو مارتینس با عروسک امباپه در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین در حضور بیش از 5 میلیون نفر گفت: اگر من دروازه بان بودم و یک بچه کوچک با چهار شوت به سمت دروازه، چهار بار به من گل زده باشد، حاضر نمی شدم با او راه بروم چه برسد به اینکه او را در آغوش بگیرم.

او با مقایسه دو بار قهرمانی شیلی در کوپا آمه ریکا که آنها توانستند در ضربات پنالتی آلبی سلسته را شکست دهند گفت: وقتی دو بار قهرمان آمریکا شدیم، با عکس‌های مسی در خیابان ها راه نرفتیم یا هر چیز دیگری.

 

دیدگاه تان را بنویسید