تاریخ سازی ببر نیوجرسی، مهم ترین اتفاق سال کشتی آمریکا

قهرمانی جردن باروز نامدار در مسابقات جهانی 2022 به عنوان مهم ترین اتفاق سال کشتی آمریکا انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با اعلام سایت فدراسیون کشتی آمریکا، قهرمانی جردن باروز در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و عبور از رکورد جان اسمیت افسانه ای، مهم ترین رویداد سال کشتی این کشور لقب گرفت.

باروز ۳۴ ساله در مسابقات جهانی صربستان موفق شد با کسب ششمین مدال طلای خود در جهان، با کسب ۶ طلای جهان و یک طلای المپیک از رکورد جان اسمیت عبور کند. اسمیت دقیقا ۳۰ سال پیش در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون موفق شد دومین طلای خود در المپیک را کسب کند و با ۲ طلا در المپیک و ۶ طلای جهان، تاریخ ساز شود و سال گذشته باروز توانست با کسب هفتمین مدال طلا، به این رکورد پایان دهد.

باروز پیش از این هم گفته بود که جان اسمیت، اسطوره اوست و زمانی که کشتی را شروع کرده، کفش هایش با امضای این کشتی گیر نامدار بوده و حالا موفق شد از رکورد اسطوره خود عبور کند.

البته بعید است رکورد باروز هم مانند جان، ۳۰ سال پابرجا باشد، چرا که همین حالا هم ستاره های زیادی در کشتی آمریکا هستند که می توانند به راحتی از این آمار عبور کنند.

نفراتی مانند آدلین گری که ۶ قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، یا کایل دیک و کایل اسنایدر که ۴ طلای جهان را دارند و می توانند به راحتی از این رکورد عبور کنند.

با این اوصاف، تاریخ سازی ببر نیوجرسی و پایان بخشیدن به رکورد ۳۰ ساله افسانه کشتی آمریکا، باعث شد این قهرمانی او به عنوان مهم ترین اتفاق سال کشتی این کشور انتخاب شود.

دیدگاه تان را بنویسید