مبلغ هنگفت دریافتی لوکادیا از پرسپولیس!

مهاجم هلندی پرسپولیس پیش از فسخ قرارداد با سرخ‌پوشان پایتخت حدود نیم میلیون یورو دریافتی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یورگن لوکادیا، مهاجم مطرح هلندی در ابتدای فصل با عقد قراردادی یک ساله به ارزش حدود یک میلیون یورو به پرسپولیس پیوست. در روزهای ابتدایی لوکادیا در پرسپولیس، اضافه وزن او سوژه رسانه‌ها شد اما پس از این که پا به میدان گذاشت، کیفیتش را نشان داد و در 11 هفته توانست 6 گل به ثمر برساند.

همه چیز خوب بود تا این که لوکادیا در آستانه داربی 99 ایران را ترک و پس از چند روز قراردادش را فسخ کرد تا پرسپولیسی‌ها شوکه شوند.

ایسنا درباره سرنوشت ماجرای لوکادیا نوشت: حالا پرسپولیس در صدد جمع‌آوری مدارک لازم است تا هرچه زودتر از این بازیکن به فیفا شکایت کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پرسپولیس درباره این بازیکن به تمام تعهدات مالی خود عمل کرده است و او از نظر مسائل مالی حق فسخ نداشته است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، لوکادیا در زمان امضای قرارداد حدود ۲۰ درصد از مبلغ کل قراردادش را به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده و یک ماه بعد از آن ۱۷۰ هزار یورو و دو ماه بعد از این قسط ۱۷۰ هزار یورو دیگر دریافت کرده است. این یعنی با احتساب پیش پرداخت، لوکادیا چیزی حدود ۵۴۰ هزار یورو دریافت کرده است. این در حالی است که لوکادیا قرار بود ۵ ژانویه (۱۵ دی ۱۴۰۱) قسط بعدی خود را دریافت کند.

حالا که پرسپولیس نزدیک به نیمی از مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت کرده، باید دید آیا در فیفا می‌تواند او را محکوم کند و غرامت بگیرد یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید