مارتینس: فان خال باید دهانش را ببندد!

دروازه بان آرژانتین به انتقاد از رفتار هلندی ها قبل از دیدار دو تیم پرداخت و گفت: می‌خواستم با عملکردم دهان هلندی‌های را ببندم و فان‌خال حالا باید دهانش را ببندد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیلیانو مارتینس که در برتری شب جمعه تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل هلند در ضربات پنالتی، دو پنالتی حریف را مهار کرد و نقش بسزایی در راهیابی آلبی‌سلسته به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین گفت: هلندی‌ها قبل از بازی حرف‌های بیهوده می‌زدند. مربی‌شان (لوئیس فان‌خال) گفته بود که اگر بازی به ضربات پنالتی برود، آنها بخت اول پیروزی هستند و از سال 2014 به دنبال این بازی بودند.

وی افزود: پیش از بازی‌ نباید در مورد آن خیلی صحبت کرد اما آنها قبل از بازی خیلی صحبت کردند و این به من انرژی زیادی داد. صحبت‌های فان‌خال را در گوشی‌ام برای خودم نگه داشتم و به روانشناسم نشان دادم و به او گفتم که آنها دینامیت را روشن کردند. می‌خواستم با عملکردم دهان هلندی‌های را ببندم و فان‌خال حالا باید دهانش را ببندد!

دروازه‌بان آرژانتین در پایان با انتقاد از آنتونیو متئو لاهوس داور اسپانیایی بازی هم اظهار داشت: ما برای 45 میلیون آرژانتینی بازی کردیم. ما در مرحله نیمه‌نهایی هستیم،‌ چون جسورانه بازی کردیم. بدون شکست اما با اختلاف بدترین داور جام را در این بازی داشتیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید