کی روش خطاب به بازیکنان: "برای تیم بازی کنید، نه خودتان!"

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از سفر به دوحه برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از اعزام به قطر و حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ صبح امروز از ساعت ۱۰ برگزار شد. پیش از شروع تمرین، کارلوس کی‌روش برای دقایقی درباره وقایع اخیر از جمله لغو نشست خبری و شایعات پیرامون حذف یا اضافه شدن برخی بازیکنان به فهرست تیم‌ملی سخن گفت.

او امروز برخلاف روزهای گذشته سرحال و شاداب نبود و حتی در حالی که یکی از خبرنگاران در حال پرسش سوال دیگری بود، گفت‌وگو را رها کرد و به جمع همکاران و شاگردان خود رفت.

در تمرین امروز ۱۱ بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام جهانی، به اضافه چند بازیکن تیم ملی امید حضور داشتند.
 
بازیکنان تیم ملی ابتدا به انجام تمرینات ابتدایی از جمله حرکات سرعتی و کششی و گرم کردن بدن خود پرداختند. در ادامه بازیکنان، فوتبال درون تیمی را شروع کردند که کی‌روش در مرکز زمین حضور داشت و با توقف بازی نکاتی را گوشزد می‌کرد.

کی‌روش هنگام بازی درون تیمی بر سر ابوالفضل جلالی فریاد زد و به او گفت که «موقع حمله چرا جلو نمی‌روی؟»

بازی انفرادی ملی‌پوشان باعث توقف بازی از سوی کی‌روش شد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: «برای تیم بازی کنید، برای خودتان بازی نکنید!»

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم ملی در بازی درون تیمی در خط حمله به میدان می‌رفت و توانست دروازه نیازمند را باز کند.

محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش و منصور قنبرزاده و مهدی محمدنبی، نواب رییس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز حضور داشتند.

بازیکنان تیم ملی نوجوانان که از چندی قبل در اردو به سر می‌برند، از کنار زمین نظاره‌گر تمرین تیم ملی بزرگسالان بودند.

کی‌روش تاکید زیادی بر شروع بازی از نقطه اوت داشت و روش‌های طراحی حمله و چرخش توپ با پاس مناسب را به بازیکنان توضیح داد و در ادامه از سایر بازیکنان خواست به محض آزاد شدن به خط حمله اضافه شوند. کی‌روش خطاب به بازیکنان گفت که «باید با این کار یک متر یا یک ثانیه از رقیب خود جلو بیفتند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید