مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022+ عکس

از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2022 قطر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

حمید سجادی(وزیر ورزش و جوانان) مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) محمدرضا داورزنی(رئیس فدراسیون والیبال) برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون، سینا کلهر(معاون فرهنگی وزارت ورزش) محمد مهدی برادران(معاون وزارت صمت) مهدی محمد نبی(نایب رئیس فدراسیون فوتبال) رضا نقی پور(مدیر تشریفات نهاد ریاست جمهوری)،جعفر سمیعی(مدیرعامل اسبق پرسپولیس و رئیس دفتر مدیرعامل شرکت ایران خودرو)، محمد مهدی فروردین(رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی)، محمد آخوندی(عضو شورای شهر تهران)، تعدادی از مدیران باشگاه‌ها، مدیران فوتبالی و جمعی از علاقه مندان به تیم ملی برگزار شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: جام جهانی یکی از رویدادهای مهم است که هر چهار سال یک بار در جهان برگزار می‌شود. صرف نظر از هر نتیجه‌ای، حضور در جام جهانی اتفاق مثبتی است. امسال هم تلاش من و تیم ملی این است که نتایج خوبی را رقم بزنیم. وعده‌ای نیست و نمی‌توان وعده‌ای هم داد چرا که با بهترین تدارکات هم نمی‌توان گفت که این بازی را می‌بریم. پشتیانی خوبی توسط همه دولت انجام شده است. دکتر مخبر، ستادی را تشکیل داده بودند که همه دستگاه‌ها برای حمایت از تیم ملی حضور داشتند. چند وزارتخانه هم مانند ورزش، ارشاد، جهانگردی و امور خارجه به صورت پررنگ حمایت کردند. جلسه‌ای در مجلس داشتیم. نگرانی‌هایی داشتند که مجال گفتن ندارد. توضیحاتی را دادیم که خاطر جمع شوند که یک کار مثبت انجام می‌شود. مجموعه‌ای از کارها توسط فدراسیون فوتبال و وزارتخانه‌های که نام برده شده و به خصوص نهادهای امنیتی انجام می‌شود که بهترین نتیجه را در قطر رقم بزنیم. فکر کردیم اتفاقاتی بیفتد که طبق صحبت و توصیه رهبری تلاشمان این باشد که روی سکو برویم. مانند آنچه در فوتبال ساحلی رقم خورد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یک قهرمان جهان را شکست داد. به نظرم جا دارد این تیم را تشویق کنیم. تیم ملی نوجوانان و جوانان هم به جام جهانی صعود خواهند کرد. ارزیابی من این است که این اتفاق بیفتد. اتفاق خوبی در فوتسال رخ داد. مهم این است که پیشانی فدراسیون فوتبال، تیم ملی بزرگسالان و جام جهانی است. در گروهی هستیم که حساسیت‌های زیادی وجود دارد و امیدواریم موفقیت حاصل شود و اتفاقی را رقم بزنیم که مردم ایران و مجموعه ورزش کشور از ما راضی باشند. بار دیگر از همه عزیزان تشکر می‌کنم.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: با کسب رخصت از همه پیشکسوتان بزرگ، به همه آن‌ها خوشامد می‌گویم. ای کاش فرصت شود من دست همه مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور را ببوسم چرا که استعدادهای ورزشی را شناسایی می‌کنند و برای حضور در تیم ملی تربیت می‌کنند. یک تشکر ویژه از شهرداری و شهردار محترم تهران دارم که میزبان برنامه امشب هستند. در پایان اجازه می‌خواهم از همه شما یک تشکر ویژه از رسانه ملی داشته باشم.  از سال ۱۳۲۹ که اولین بازی رسمی تیم ملی از نظر فیفا برگزار شد، ملی‌پوشان فوتبال ایران تلاش کردند افتخارآفرین باشند. سربلندی، شادی، غرور و هیجان را به خانواده‌ها و قلوب ملت عزیز ایران بیاورند. به ویژه در این دوره که فرزندان غیور وطن توانستند افتخار دیگری کسب کنند و سریع ترین صعود را در طی ادوار جام جهانی داشته باشند. به عنوان ورزشکاری که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را داشتم، پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور افتخار بزرگی است و تا پای جان برای ایران را شیر دختران و پسران دلاورمان که فرزندان راستین کشور هستند، به تمامی معنا، معنا کردند و جانانه می‌ایستند و افتخار را نصیب ایران عزیزمان می‌کنند. ما هم با تمام ظرفیت‌ها کنار فرزندان غیور و عزیزمان هستیم. همچنان که شاهد هستید، دولت مردمی سیزدهم از ابتدای فعالیت خود به صورت ویژه به ارائه خدمت پرداخته است که نتایج آن را شاهد هستید. درخشش ورزشکاران در رشته های مختلف و تورنمنت های بزرگ موید این موضوع است.  در راستای حمایت از ملی پوشان و هواداران عزیز اقدامات متعددی توسط دولت مردمی انجام شده است. افزایش سهمیه بلیت‌ها برای تماشاگران ایرانی، کاهش هزینه‌ها و هماهنگی با نهادهای مختلف از جمله وزارت امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و سایر ارگان های ذی ربط و اقدامات حمایتی و پروازهای مستقیم به قطر تنها بخش کوچکی از همراهی دولت سیزدهم با ملی پوشان عزیزمان برای حضور بی دغدغه و موفق در جام جهانی ۲۰۲۲ است. می‌دانیم که این فرزندان تا پای جان برای ایران می‌ایستند و می‌جنگند. همه ما در هر کجای دنیا که باشیم منتظر شروع بازی های ملی پوشان ایران عزیز هستیم تا شادی و هیجان را در کنارشان تجربه کنیم.  یقین دارم که فوتبالیست‌های عزیزمان می‌درخشند و خاطرات این دوره در اذهان خواهد ماند. از همه عزیزانی که در فدراسیون فوتبال هستند و به ویژه از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی صمیمانه قدردانی می‌کنم. امیدوارم با تمام وجود در دوحه قطر کنار شما باشیم و تیم ملی را تنها نگذاریم.

در ادامه این مراسم از کتاب تصویرگری حضور ایران در پنج جام جهانی گذشته توسط استاد فرنود، از عکاسان باسابقه رونمایی شد و لوح تقدیری توسط مهدی تاج به این عکاس تقدیم شد. قرار است این کتاب در موزه فیفا نگهداری شود. 

از حلقه زرین یوز ایرانی که ریزترین ‌ توپ طلا که به عنوان نگین یک انگشتر طراحی شده، رونمایی شد. این کار توسط علی جنگی، یک هنرمند مشهدی انجام شده است.

طراح این حلقه، در حین مراسم اعلام کرد که این انگشتر را به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال تقدیم می‌کند. همچین یک حلقه دیگر جام جهانی فوتبال طراحی شده که به پادشاه قطر تقدیم خواهد شد.

فدا حسین مالکی، نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: جام جهانی همه حلقه‌ها را به هم وصل می‌کند. هر چقدر به جام جهانی نزدیک شویم به اهمیت این رویداد سیاسی و ورزشی نزدیک می‌شویم. شاید بگویید که چرا می‌گویم سیاسی؟ من مدتی عضو هیات مدیره پرسپولیس بودم. خود آقای تاج هم از پرسپولیس‌ها اصیل است اما الان در راس فدراسیون فوتبال است و باید عدالت را رعایت کند. جناب آقای سجادی هم پرسپولیسی است.

وی ادامه داد: وقتی اسم پرسپولیس را بردم آقای اولیایی گفت چرا اسم استقلال را نمی‌برید؟ تقاضا دارم برای استقلال هم دست بزنید. مشخص شد که تعداد پرسپولیسی‌ها بیشتر است. یادم است که در یکی از کشورها سفیر جمهوری اسلامی ایران بودم. یک شب مهمان سفیر اسپانیا بودم. ما یک بحث سیاسی داشتیم که به اروپایی‌ها نزدیک شویم که او متوجه شد من در پرسپولیس مسئولیت دارم. در سال ۱۳۸۹ هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را ساقط کردیم. موضوع سر این بود که پیشرفت تکنولوژی در جمهوری اسلامی ایران چقدر بوده است اما وقتی موضوع به استقلال، پرسپولیس، بارسلونا و رئال مادرید همه چیز را تحت الشعاع قرار داد. الان تمام ارکان کشور هم ملت و هم مجلس هم دولت مترصد این است که از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند. آقای فروردین، رئیس فدراسیون مجلس و آقای زارع که در بودجه مجلس سنگ تمام گذاشتند، روزی نیست که در مجلس در هر کمیسیونی درباره تیم ملی صحبت می کنیم.

در پایان این مراسم در نهایت از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.

 

 

رونمایی از کیت تیم ملی

رونمایی از کیت تیم ملی

رونمایی از کیت تیم ملی

رونمایی از کیت تیم ملی

رونمایی از کیت تیم ملی

رونمایی از کیت تیم ملی

IMG_20221108_213609_858

IMG_20221108_213604_418

IMG_20221108_213559_836

IMG_20221108_212716_199

IMG_20221108_212708_088

 

دیدگاه تان را بنویسید