بهترین ترکیب انگلیس مقابل ایران چیست؟

کاپیتان اسبق لیورپول بهترین ترکیب انگلیس مقابل ایران را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی انگلستان در اولین بازی جام جهانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف ایران می‌رود. ساوتگیت لیست 26 نفره خود را برای این رقابت‌ها در روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد. به همین خاطر بحث‌های زیادی در مورد اینکه او چه کسی را می تواند وارد کند و یا چه نام های بزرگی را ممکن است از دست بدهد، وجود داشته است.

یکی از این افراد مدیسون هافبک لسترسیتی است که گلن هادل، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در مورد او معتقد است که باید در هواپیما باشد و این دیدگاه مشترکی باکاپیتان سابق لیورپول (گریم سونس) است که او را در ترکیب خود انتخاب کرده اما این ترکیب بلینگام یا ساکا را شامل نمی‌شود.

در ترکیب 3-2-5، سونس از کایل واکر و رِیس جیمز نام می‌برد و امیدوار است هر دو مدافع به زودی به آمادگی کامل برسند.

سونس ترکیب خود را با پیکفورد درون دروازه شروع می‌کند و در خط دفاع سه نفره خود، کایل واکر، جان استونز و هری مگوایر را قرار می‌دهد. ریس جیمز مدافع کناری راست و تریپیر مدافع کناری چپ در سیستم سونس هستند.

این کارشناس انگلیسی در گفت‌وگو با تاک اسپورت، ابتدا جیمز مدیسون، ریس جیمز و میسون ماونت را برای خط هافبک انتخاب کرد اما وقتی متوجه شد اشتباه کرده و تیم او 12 نفر خواهد داشت، بازیکن چلسی را به روی نیمکت فرستاد!

کاپیتان اسبق لیورپول پس از این اشتباه، به شوخی گفت: به بازیکنان تیم نگاه کردم و گفتم انگلستان چطور می‌تواند ایران را شکست بدهد؟‌فهمیدم باید با 12 بازیکن به زمین برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد!

همچنین فیل فودن، رحیم استرلینگ و هری کین، سه مهاجم انتخابی سونس برای خط حمله انگلیس در بازی ایران هستند.

دیدار تیم ملی ایران مقابل انگلیس روز دوشنبه ۳۰ آبان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید