کسی به گرد پای هالند هم نمی رسد!

عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در فصل جاری باعث شده خیلی ها از الان کفش طلا را برای او کنار بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هالند که تابستان امسال از دورتموند جدا و راهی منچسترسیتی شد همچنان به درخشش در ترکیب این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان ادامه می‌دهد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت جزئی نتوانست در دو بازی برابر سویا در لیگ قهرمانان و برابر لسترسیتی در لیگ برتر به میدان برود و رکورد جذابی که به ثبت رسانده را بهبود ببخشد.

پپ گواردیولا نمی‌خواست به هیچ وجه روی سلامتی این ستاره تیمش ریسک کند و به همین دلیل او را در بازی برابر فولام نیز روی نیمکت قرار دارد. هرچند، اخراج ژوائو کانسلو و احتمال از دست رفتن امتیاز باعث شد که او به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

هالند در دقیقه 64 این بازی به جای جولیان آلوارز وارد زمین شد و در حالی که بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد توانست شرایط را به سود تیم خودش تغییر دهد. این بازیکن در دقیقه 74 توانست روی سانتر کوین دی بروینه گلزنی کند اما کمک داور ویدئویی این گل را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد .

با این حال، او ناامید نشد و در دقیقه 95 بار دیگر به لطف دی بروینه که خطای پنالتی روی او انجام شده بود توانست دروازه حریف را باز کند و سه امتیاز حساس این بازی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

این گل اهمیت زیادی برای این ستاره سابق دورتموند داشت چون توانست تعداد گل‌هایش در این فصل و در 12 دیداری که در لیگ برتر انجام داده را به 18 گل برساند که تعداد کل گل‌های رونالدو در فصل گذشته بود. او همچنین پنج گل هم در لیگ قهرمانان وارد دروازه حریفان کرده است.

او همچنین با این گل موفق شد در صدر جدول کفش طلا قرار بگیرد که بسیاری معتقد هستند این فصل بدون هیچ تردیدی از آن او خواهد بود.

رده‌بندی فعلی این جایزه ارزشمند به این شرح است:

1. ارلینگ هالند / منچسترسیتی – 18 گل / 36 امتیاز

2. آمال پلگرینو / بودو گلیمت – 18 گل / 27 امتیاز

3. روبرت لواندوفسکی / بارسلونا – 13 گل / 25 امتیاز

4. بوبور عبدیخولیکوف / انرجتیک مینسک – 13 گل / 26 امتیاز

5. هوگو فتلسن / بودو گلیمت – 16 گل / 24 امتیاز

6. کیلیان امباپه / پاری سن ژرمن – 11 گل / 22 امتیاز

7. نیمار / پاری سن ژرمن – 11 گل / 22 امتیاز

8. کریستوفر انکونکو / لایپزیش – 11 گل / 22 امتیاز

9. الکساندر جرمیف / بی‌کی هکن – 11 گل / 22 امتیاز

10. هری کین / تاتنهام – 11 گل / 22 امتیاز

11. ریموندز کرولیس / والمیرا اف سی – 11 گل / 22 امتیاز

اگر پلگرینو بیشتر از هالند گلزنی کند، باز هم ضریب پایین لیگ نروژ که 1.5 است در برابر ضریب 2 لیگ‌های بزرگ، باعث می‌شود که این بازیکن در رده اول قرار بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید