هالند از دسترس خارج شد

گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی تایید کرد که ارلینگ هالند به علت وخامت مصدومیت خود فعلا نمی تواند این تیم را همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی که در دیدار اخیر این تیم به علت مصدومیت غایب بود، فعلا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

ارلینگ هالند که در فصل تابستان و از دورتموند راهی منچسترسیتی شد، در فصل جدید شروع فوق العاده ای داشته و بهترین گلزن لیگ برتر لقب گرفته است. اما این ستاره جوان هفته گذشته و در جریان سفر این تیم برای دیدار با دورتموند در لیگ قهرمانان، دچار مصدومیت شده و تعویض شد. ابتدا به نظر می رسید مشکل ارلینگ هالند چندان جدی نیست و او خیلی زود به ترکیب بازمی گردد، اما او دیروز مسابقه برابر لسترسیتی را نیز از دست داد و سیتی به زحمت بدون او توانست با یک گل به برتری دست یابد.

حالا پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، اعلام کرد آسیب دیدگی ارلینگ هالند از تصورات ابتدایی شدیدتر بوده و او حداقل یک هفته دیگر از میادین دور خواهد بود. همچنین احتمال دارد بعد از جام جهانی دوباره شاهد بازگشت این ستاره گلزن به میادین باشیم.

پپ گواردیولا گفت: "ارلینگ هالند دچار مشکل رباط شده و البته او در حال حاضر احساس بهتری دارد. ما یک هفته دیگر فرصت داریم و ارلینگ هالند در دیدار پایانی در لیگ قهرمانان مقابل سویا نیز بازی نمی کند، زیرا ما پیش از این صعود خود به دور بعدی را مسجل کرده ایم. ما امیدوارم ارلینگ هالند در برابر فولام بتواند کمک کند و اگر نه، او ممکن است در جام کارابائو و در مقابل چلسی بازی کند."

دیدگاه تان را بنویسید