«سیتی» مخوف! + فیلم

منچستر سیتی با اضافه شدن ارلینگ هالند، فوتبال تهاجمی خود را با سیستم و سبک جدیدی به نمایش می گذارد که از این تیم یک چهره مخوف برای رقبا به نمایش گذاشته است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، من‌سیتی پپ گواردیولا با اضافه‌ شدن ارلینگ هالند، مهاجم قبراق هلندی، سبک جدیدی را به نمایش می‌گذارد که از این تیم یک چهره مخوف را به نمایش گذاشته است!

در بازی مقابل وستهم، من‌سیتی به نحوی حفظ توپ می‌کرد که داشتن مالکیت برای چکش‌ها در ورزشگاه خانگی به آرزو بدل شده بود. البته این چیز چندان جدیدی نیست اما موضوع قابل بحث و نو، 5-3-2 بازی کردن تیم پپ است. کانسلو و واکر که در ترکیب ابتدایی به عنوان دفاع چپ و راست معرفی شده بودند، در زمان مالکیت توپ، به عنوان هافبک‌های مرکزی فعالیت می‌کردند!

روبن دیاز، ناتان آکه و رودری نزدیک به هم بازی می‌کردند و ۵ بازیکن هم در جلو و تقریبا روی یک خط بودند، برای مثال دی‌بروینه و هالند روی یک خط قرار گرفته و هافبک بلژیکی نزدیک‌تر به خط و جوانک تنومند نروژی هم در بخش مرکزی بود.

وستهم به هیچ‌وجه قادر نبود جلوی این انعطاف‌پذیری تیم گواردیولا دوام بیاورد. لیورپول اگر بخواهد برای قهرمانی بجنگد، امسال راه بسیار صعب‌العبوری را مقابل این تیم مخوف پیش رو دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید