گواردیولا: فینال‌ها برابرند مگر اینکه حریفتان رئال باشد!

پپ گواردیولا که به تازگی تیمش شکست عجیبی را مقابل رئال مادرید تجربه کرده، می گوید فینال ها برابر هستند مگر اینکه تیم مقابل رئال مادرید باشد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچستر سیتی دو هفته قبل، شکست تلخی را مقابل رئال مادرید تجربه کرد و در چند دقیقه، تمام رشته های این تیم پنبه شد تا پپ گواردیولا اینطور از فینال هایی که رئال مادرید را یک طرف آن است، یاد کند!

30 سال از اولین قهرمانی بارسا در جام باشگاه های اروپا گذشت. سال 1992 بارسا در ورزشگاه ومبلی موفق شد به لطف ضربه کاشته استثنایی رونالد کومان در وقت اضافه و پس از 120 دقیقه بازی دشوار، سامپدوریا را مغلوب کرده و برای اولین بار قهرمان اروپا شود. در ترکیب بارسا پپ گواردیولا و تیکی بگریستین، مربی و مدیر ورزشی کنونی سیتی نیز حاضر بودند.

روز گذشته به همین مناسبت مراسمی ویژه در باشگاه بارسلونا برگزار شد و پپ و بگریستین نیز از طریق ویدیوکنفرانس در آن حضور داشتند. 

پپ دقایقی نیز در مورد آن بازی صحبت کرد و گفت:« یادم است که بازی سخت و نزدیکی بود. یک بازی مثل دیگر فینال ها که اغلب برابر و نزدیک هستند. فینال ها معمولا شرایطی اینچنینی دارند مگر اینکه یک طرف میدان حریفی کاملا قدرتر حضور داشته باشد و تکلیف از همان ابتدا مشخص است یا اینکه تیم مقابل تان رئال باشد که تا دقیقه پایانی هم مشخص نیست که بازی چه خواهد شد(خنده پپ و حضار).»

اشاره پپ به بازی اخیر سیتی برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. سیتی بازی رفت را 4-3 برد در حالی که می توانست نتیجه پایانی 8-3 باشد. در بازی برگشت نیز تا دقیقه 89 با یک گل از رئال پیش بود که رودریگو در دو دقیقه دبل کرد و کریم بنزما دقیقه 5 وقت اضافه اول گل سوم و برتری رئال را به ثمر رساند تا سیتی حذف شود.

دیدگاه تان را بنویسید