صحبت عجیب گواردیولا در نشست خبری!/ نابغه دست به دامان قدیس‌ها

سرمربی منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ‌ برتر، دست به دامان تیم ساوتهمپتون شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  پس از آن که عصر امروز (یک‌شنبه) ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ تیم منچسترسیتی در بازی حساس هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 - 2 مقابل وستهام متوقف شد، پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها در نشست بعد از بازی اظهار نظر جالبی انجام داد که مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

گواردیولا در نشست بعد بازی گفت: با حضور چنین لیورپولی شما نمی‌توانید چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شوید. از بازیکنان تیم ساوتهمپتون می‌خواهم در بازی پیش رو با نتیجه 4 بر صفر لیورپول را شکست دهند تا ما به قهرمانی برسیم!

در حال حاضر سیتی با 90 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول 86 امتیازی، صدرنشین لیگ جزیره است. شاگردان کلوپ روز سه‌شنبه باید به مصاف ساوتهمپتون بروند که اگر این دیدار را با برتری پشت سر بگذارند به یک امتیازی سیتی خواهند رسید و همه چیز برای مشخص شدن قهرمان به هفته پایانی مسابقات لیگ برتر کشیده خواهد شد.

در هفته پایانی مسابقات منچسترسیتی با استون ویلا دیدار می‌کند و لیورپول نیز باید به مصاف ولوز برود. نکته جالب اینکه هدایت تیم استون ویلا را استیون جرارد اسطور باشگاه لیورپول در اختیار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید