جی پلاس

کرونا از کلوپ جدا نمی شود!/ سرمربی لیورپول هم چنان اسیر ویروس جهانی

سرمربی لیورپول برای دومین بار بعد از سوال درباره ویروس کرونا با یک خبرنگار دچار چالش شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پس از آن که در هفته گذشته خبرنگاری از یورگن کلوپ درباره ویروس کرونا سوال کرد و او گفت در این موضوع اطلاعاتی ندارد و بهتر است پزشکان درباره آن صحبت کنند، بازهم سوال از کرونا برای او حاشیه ساز شد.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در نشست خبری قبل از بازی با اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خصوص بازی بدون تماشاگر گفت: ما اصلا دوست نداریم این اتفاق رخ بدهد اما حالا یک سری مسائل از فوتبال مهم تر هستند. همه ما خانواده، دوست، همسر و فرزند داریم  و هیچ کسی نمی خواهد کسی بیمار شود. اگر تصمیمی درخصوص بدون تماشاگر برگزار شدن بازی گرفته شود ما قطعا به آن احترام می گذاریم. اگر مسئولان فکر می کنند که این تصمیم می تواند به همه کمک کند حتما آن را انجام می دهیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار مادریدی در خصوص اینکه آیا نگران ابتلای بازیکنانش به کرونا نیست، گفت: در حال حاضر همه بازیکنان من سالم هستند. چرا باید نگران باشم؟ اینکه دست دادن قبل از مسابقه ها هم ممنوع شده است برای همه ما خوب است. سالم بودن 22 بازیکن داخل زمین خیلی مهم است. بازی فوتبال فقط یک بازی است و ما بخشی از جامعه هستیم و باید نگران باشیم اما باید کار خودمان را انجام دهیم.

کلوپ در بخشی از صحبت هایش به این خبرنگار گفت: من این سوالات را دوست ندارم؛ الان تو این جا نشسته ای و از من این سوال را می پرسی؟ تو از مادرید پرواز کردی تا به اینجا برسی در حالی که آن جا مدارس را تعطیل کردند و خودت هم نگران هستی (که فقط این را بپرسی!). تو فکر می کنی فوتبال ارزش سفر کردن را دارد یا هرچیز دیگر. این مشکل رایج ماست، ما فوتبال بازی می کنیم اما نمی توانیم مانع انتشار این ویروس با فوتبال شویم چرا که فقط آن چه را که باید انجام می دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید