تمجید استیون جرارد از یورگن کلوپ بعد از تمدید قرارداد

استیون جرارد به عنوان اسطوره لیورپولی ها که از او به عنوان سرمربی آینده این تیم یاد می شود، به تعریف و تمجید از یورگن کلوپ پرداخت که به تازگی قرارداد جدیدی با لیورپول منعقد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استیون جرارد که محبوب ترین چهره سال های اخیر لیورپولی ها محسوب می شود و از او به عنوان سرمربی این تیم در آینده یاد می شود، به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت. کلوپ به تازگی قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرده است.

 پنج شنبه شب باشگاه لیورپول از یک خبر خوب پرده برداشت و از تمدید قرارداد 2 ساله با «یورگن کلوپ» خبر داد. سرمربی آلمانی که 6 سال و نیم به لیورپول پیوست، این تیم را توانست به قدرتمندترین تیم اروپا بدل کند و حالا می‌خواهد برای کسب 4 جام تلاش کند.

کلوپ که تا 2024 با لیورپول قرارداد داشت، قرارداد خود را با باشگاه قرمزها 2 سال دیگر تمدید کرد تا سال 2026 در مرسی‌ساید حضور داشته باشد.

استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی کنونی استون ویلا در خصوص تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول اظهار نظر کرد. استیوی‌جی گفت: او مشخصا لایق چنین قراردادی است. او یک عملکرد عالی را در لیورپول  به اجرا گذاشت و یک شیوه بخصوص را در این تیم پیش گرفت. به نظرم هواداران منتظر و مشتاق چنین خبر و تصمیمی بودند. او یک تیم سطح بالا و خاص ساخته و لیورپول را به نقطه اوج رسانده است.

بسیاری از هواداران منتظر هستند که جرارد جانشین کلوپ در لیورپول شود و باید دید آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر. جرارد در لیگ اسکاتلند به 9 سال قهرمانی متوالی سلتیک پایان داد و توانست از رنجرز تیمی قدرتمند بسازد. تیمی که اکنون در نیمه نهایی لیگ اروپا قرار دارد.

اسطوره لیورپول، چند ماه گذشته به استون ویلا آمد و توانست در این تیم نیز نمایشی خوب از خود به ثبت رساند.

دیدگاه تان را بنویسید