پورعلی گنجی: از جام جهانی قبلی با تجربه تر شده ایم

مدافع تیم ملی فوتبال معتقد است بازیکنان از دوره قبلی جام جهانی با تجربه تر شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مرتضی پورعلی گنجی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: جام جهانی ویترین و جای بزرگی برای همه تیم‌هایی است که در آن حضور دارند. امیدوارم با تمرین خوب و تمرکز کلی بچه‌ها به هدف اصلی خودمان که صعود است ، دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که در این دوره هم بتواند بازی کند، گفت: بازی کردن برای تیم ملی آرزوی هر تیمی است و اگر من هم بتوانم یک دقیقه بازی کنم، سرم را می‌گذارم. 

مدافع تیم ملی در مورد صعود تیم ملی گفت: بردن راحت نیست. همه تیم ها می‌آیند که برای کشورمان افتخار کسب کنند و پیروز شوند. ما هم نشان دادیم همه از جان و دل بازی می‌کنیم. شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آنها نباشیم، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم که جلو آنها بایستیم. حریفان ما خوب هستند و ما هم هدف مان کسب نتایج خوب است.

پورعلی گنجی در مورد اینکه تیم الان با 2018 چه تفاوتی دارد، گفت: 2018 همه بازیکنان جوان بودیم و پخته نبودیم، اما الان به دلیل انجام بازی های بین المللی زیاد با تجربه تر شدیم. بازی‌های راحتی نداریم، اما صعود از این مرحله امکانپذیر است و این قول را از طرف خودم و بچه‌ها می‌دهم که سرمان را برای موفقیت تیم ملی بگذاریم.

امیری: اتحاد در تیم ملی به وضوح دیده می شود

وحید امیری، درباره تفاوت‌های کار با کی‌روش و اسکوچیچ اظهار کرد: آن چیزی که الان در تیم‌ملی به وضوح به چشم می‌خورد، اتحاد است. الان نزدیک مسابقات هستیم، تمام مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند که این اتحاد را به بهترین شکل ممکن داشته باشند و نتایجی درخور فوتبال ایران رقم بزنند.

او افزود: آقای اسکوچیچ زحمات خودش را کشید اما در توانایی، اقتدار و مسائل فنی جای گفتن نیست که کی‌روش در تیم‌های بزرگ دنیا مربی‌گری کرده و علاوه بر آن هشت سال در ایران حضور داشتند. نتایج آقای کی‌روش را به عینه دیده‌ایم. ما در آن هشت سال همیشه تیم اول آسیا بودیم. الان می‌بینیم که همه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله چیزی که مردم و خودمان انتظار داریم در جام جهانی کسب کنیم. هر چند خیلی سخت است. برخی از دوستان مسابقات را کوچک جلوه‌ داده‌اند و تیم ایران را از قبل صعود کرده می‌دانند ولی ما می‌دانیم که کار سختی داریم و تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید